מעניין

הזוי: 'מכשפים' אמריקאים מתכננים להטיל כישוף על...דונלד טראמפ

ההתנגדות לטראמפ שוברת שיאים חדשים של תמהונות: קבוצת אמריקאים מתכוונת 'להטיל כישוף' על טראמפ בלילות ירח חדש

  • א' אדר התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מכל התגובות השונות לבחירתו לנשיאות של דונלד טראמפ, זו כנראה התגובה ההזויה ביותר. קבוצה אמריקאית המכנה את עצמה 'קהילת המכשפים' מבקשת מחבריה לבצע כישוף-קשירה חודשי, עד שהנשיא יודח ממשרתו.

על פי מסמך הוראות המופץ בקהילה, ושהגיע לידיהם של כמה עיתונאים אמריקאים משועשעים, כדי שהכישוף יצליח יש לבצע אותו בחצות בכל ליל ירח חדש.

בריאיון ל'האפינגטון פוסט' הדגיש אחד מדוברי הקילה, מייקל יוז, כי לא מדובר בכישוף 'שיגרום נזק' אלא רק בכישוף 'שיטיל מגבלה' – כלומר, ימנע מטראמפ להמשיך לכהן כנשיא.

כעדות לשנאה שחשים רבים בציבור האמריקאי כלפי טראמפ, ההוראות ל'כישוף' הפכו ויראליות וקבוצת פייסבוק מיוחדת נוסדה עבור כל המבקשים לבצע את הכישוף, שאינו פשוט כלל. כדי לבצע אותו, כך אומר יוז, נדרשת שורה ארוכה של פריטים כולל...תמונה גרועה של טראמפ.

האם יוז באמת מאמין שמלמולים חסרי פשר מעל לתמונה של טראמפ הן מה שדרוש כדי להשיג חילופי שלטון באמריקה? בריאיון, הוא הודה שאי אפשר להיות בטוח שהכישוף אכן עובד – אחרי הכל, כמה אנשים בלי שום היסטוריה של כוחות על טבעיים המציאו אותו... אבל, הוא הוסיף באופטימיות, אין ספק שביצוע הכישוף יועיל בכל מקרה למתנגדיו של טראמפ: "הם לפחות ירגישו פחות מובסים!" הוא אומר.

לא נותר אלא להמר שהנשיא טראמפ לא בדיוק מאבד שינה בגלל צרור הכישופים שצפויים להתבצע כנגדו. 

תגיות:כישוףדונאלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה