חדשות בארץ

ירושלים: השריפה שגרמה למות הקשיש, נגרמה כתוצאה משימוש לא נכון במיקרוגל

למרות הסברות שהועלו בדבר נסיבות השריפה שאירעה ביום א' האחרון בירושלים, ובה קיפח את חייו קשיש נכה בן 85 – חקירה מעמיקה יותר מגלה כי לא התנור החשמלי הוא זה שגרם לשריפה הנוראית, כי אם שימוש במיקרוגל שלא בהתאם להוראות

צילום אילוסטרציה: shutterstockצילום אילוסטרציה: shutterstock
אא

ביום ראשון האחרון קיפח את חייו יוסף שלום ז"ל בן ה-85, בעקבות שריפה נוראית שפרצה בביתו שבירושלים. תחילה סברו כי מדובר בתנור חשמלי שגרם לשריפה, אולם חקירה מעמיקה יותר מעלה ממצאים עגומים באשר לנסיבות שגרמו לאירוע המצער.

מסתבר שמה שגרם לשריפה היה כלי מתכת שחימם הקשיש במכשיר המיקרוגל שבביתו. לדאבון הלב, היות ושלום היה מרותק לכיסא גלגלים, לא הצליח להימלט מהלהבות המתפרצות בזמן.

ארבעת צוותי הכיבוי שנשלחו לחלצו, נוכחו לדעת כי היה זה מאוחר מדי: שלום פונה לבית החולים 'שערי צדק' כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו, וכשמאמצי ההחייאה עלו בתוהו – לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

"כשהגענו למקום, הכבאים חילצו אלינו גבר מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועם סימני פיח", סיפר החובש מוחמד עליאן, מרפואת החירום של מד"א. "התחלנו מיד לבצע פעולות החייאה מתקדמות, העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו לבית החולים שערי צדק, כשמצבו מוגדר קשה", סיפר.

 

תגיות:מוותקשישיםשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה