חדשות יהדות

ראש הממשלה על הגר"ע יוסף: "אני חש שברכתו ממשיכה ללוות אותי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם הראשון לציון, הרב יצחק יוסף: אני נזכר באותן שיחות שהיו לי עם אביך בטרם נסיעותיי, וחש כי ברכתו ממשיכה ללוות אותי באמצעותך"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אמש (ראשון) התקשר הראשון לציון הרב יצחק יוסף, בנו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ושוחח עמו טלפונית.

השיחה התקיימה לקראת יציאתו של ראש הממשלה לוושינגטון, לפגישה ראשונה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, לאחר תחילת כהונתו.

במהלך השיחה, בירך הראשון לציון את ראש הממשלה: "הקב"ה יהיה עם פיך, אתה שליח של כל עם ישראל ואין ספק שתזכה לסיעתא דשמיא".

בתגובה, השיב ראש הממשלה: "אני נרגש מהברכות ומקווה לעשות הכל למען בטחון ישראל. אני נזכר באותן שיחות שהיו לי עם אביך בטרם נסיעותיי, וחש כי ברכתו ממשיכה ללוות אותי באמצעותך".

בישראל קיימת דריכות לקראת נסיעתו של ראש הממשלה ופגישתו עם טראמפ. בשני צדי הקשת הפוליטית סבורים מגיבים בדאגה לנוכח הביקור והמסר שישדר ראש הממשלה לנשיא האמריקני בכל הקשור לעמדת ישראל בסוגיית הפלסטינים.

במהלך שישיבת הקבינט אתמול, גילה נתניהו באוזני השרים כי בשיחת הטלפון הראשונה שקיים עם נשיא ארצות הברית ימים אחדים ימים אחרי השבעתו לנשיאות, הדגיש בפניו כי הוא נחוש לנסות ולהשיג הסכם שלום בין ישראל לפלסטינים. "צריך לעשות כל מאמץ כדי להימנע מעימות איתו", אמר ראש הממשלה לשרים.

"אני מכיר שנים את נשיא ארה"ב, אבל זו הפגישה הראשונה שלו כנשיא ארה"ב ושלי כראש ממשלת ישראל. זו פגישה חשובה מאוד לביטחון ישראל ולמעמדה הבינלאומי של ישראל. לקראת הפגישה אני מקיים דיונים רבים עם אנשי מערכת הביטחון, המל"ל ומשרד החוץ. אני שומע ומבין שיש התרגשות גדולה לקראת המפגש הזה, עם כל מיני מוטיבציות מאחוריהם, אבל המוטיבציה שלי היא אחת – האינטרס הלאומי של ישראל. זה מחייב מדיניות אחראית של שיקול דעת, וכך אני מתכוון לנהוג", אמר ראש הממשלה.

תגיות:ביבי נתניהוהרב יצחק יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה