חדשות בעולם

הזר חילץ את היהודי מהשלג, ורק אז התברר כי מדובר ב... מושל מדינת ניו יורק

נח פישר, חסיד מחסידות 'פאפא' ותושב ויליאמסבורג שבני יורק – נתקע ביום חמישי האחרון עם רכבו בשלג הגבוה, אך הישועה הגיעה ממקום שלא ציפה לו: 'זר' שעצר על אם הדרך בפתאומיות, ועמל במשך שעה ארוכה על החילוץ המפרך. רק בתום החילוץ הואיל הזר לגלות את זהותו – לא פחות ולא יותר מאשר אנדרו קואומו, מושל מדינת ניו יורק

צילום מתוך טוויטרצילום מתוך טוויטר
אא

נח פישר, חסיד מחסידות 'פאפא' ותושב ויליאמסבורג שבני יורק – היה בדרכו לישיבתו שבווסטצ'סטר, ניו יורק. היה זה בעיצומה של סופה, והשלג נערם על הכבישים בצורה שהקשתה להתקדם. נהג שנסע לפניו עצר בפתאומיות, וגרם לפישר להיתקע ולטבוע עם גלגלי הרכב בתוך תעלה מושלגת.

אחיינו, שנהג אף הוא באותו כביש אך על רכב נפרד, נחלץ לעזרתו. תחילה ניסו השניים לחלץ את הרכב, אך הדבר לא עלה בידם. אז הגיע שוטר, ועצר אף הוא את רכבו. "הוא התחיל למשוך אותי החוצה, אבל לא הצליח", משחזר פישר בעיתון ה'מודיע' בשפה האנגלית. "לאחר מכן, ראינו משאית מיוחדת שעוזרת לנהגים תקועים. גם המשאית ניסתה לעזור, והצליחה למשוך אותי החוצה מעט".

כעבור מחצית השעה, עצרו במקום שלושה רכבי שטח ואחד מהנוסעים הציץ מעט מהחלון ושאל את פישר אם הוא צריך עזרה. "הצבעתי על השוטר ומשאית הסיוע. ואמרתי שכבר יש לי עזרה".

אבל הזר התעקש ויצא מהמכונית עם כבל. "תן לי לעזור לך", אמר לפישר. "האיש היה תחת המכונית שלי, עבד במשך 15 דקות לקשור את השרשרת, לחץ על כפתורים והורה לי 'פנה ימינה' ו'פנה שמאלה'. 20 דקות לאחר מכן, כבר היינו מחוץ לתעלה".

לדברי פישר, בכל אותו הזמן ראה אנשי ביטחון שמקיפים את אותו אדם, ואף מצלמים ומנציחים את האירוע. תחילה, לא היה לו מושג למה, אבל לבסוף, כשהזר ביקש לחזור אל רכבו, פנה אליו פישר ושאל לשמו.

"אנדרו קואומו", הייתה התשובה שנשמעה מפי ה'זר'.

"המושל?", שאל פישר, שאינו משתמש באינטרנט, בהפתעה גמורה.

"אכן, כן", ענה קואומו בזריזות.

"אתה צוחק עליי?", הגיב פישר בספקנות, ורק לאחר שקיבל את אישור הנוכחים במקום, חייך לעצמו באומרו: 'אני לא מאמין'.

מאוחר יותר פרסם ראש הסגל של קואומו פאת התמונות בחשבון הטוויטר שלו, ופישר הפך למפורסם באחת. "קיבלתי 300 פניות מחברים ומשפחה, בשעה וחצי האחרונות", אמר.

 

תגיות:יהודיםשלגחילוץניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה