פעילות הידברות

קבלו 50(!) אפליקציות שימושיות למכשירכם

רעיון חדשני ומקורי של הידברות לבעלי סמארטפונים: 50! אפליקציות שונות למכשירכם, כגון: סידור, ברכות, ערוץ הידברות (97), מאגר ה-VOD של הידברות, מדור נשים, מדור חדשות, תורה ומדע, 'שאל את הרב' (כולל אפשרות לשאול שאלות), 'רץ ברשת', הרב זמיר כהן, הרבנית ימימה מזרחי, הרב יגאל כהן ועוד. כל הפרטים בפנים, כנסו

  • ט"ז שבט התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בהידברות לא שוקטים לרגע על השמרים, או על ליתר דיוק על המחשב. יש שם מנוע פנימי אדיר, שדוחף אותם כל הזמן לעוף קדימה, לחשוב כיצד להועיל לעוד יהודי, כיצד להנגיש את היהדות לעוד ועוד אנשים.

כך ייסדו בהידברות 50 אפליקציות יהודיות.

מה קורה כשעוז מחיפה, או שירן מבאר שבע, רוצים לומר ברכות השחר, ואין להם סידור ברדיוס הקרוב לביתם, או למושב אליו הם נוסעים באוטובוס?

ב 2017, הם פשוט פותחים את הדפדפן, נכנסים לגוגל, ורושמים 'ברכות השחר'. כמה פשוט, ככה קל.

אז זהו, מתברר שזה לא ממש קל. לעיתים, החיפוש מסורבל ולא תמיד מגיע ישר למקור, אלא למאמרים על ברכות השחר, שאלות על נוסחים שונים וכו'.

בהידברות, כמו בהידברות, מחפשים ומוצאים פתרונות.

כיום, במסגרת ההשקה של האפליקציות החדשות, יוכלו עוז או שירן, להוריד לעצמם אפליקציה של ברכות השחר, וכך, לצד האייקון של ג'ימייל או ווטסאפ, יהיה להם במכשיר אייקון של ברכות השחר. כל פעם שהם נתקעים בבוקר בלי סידור, הם פשוט לוחצים על האפליקציה, ומברכים.

דיברנו עם דודו כהן, הרוח הדוחפת מאחורי האתר בעל מיליוני הכניסות של הידברות, להבין כיצד נוצר הרעיון ומדוע.

כיצד עלה הרעיון?

"במסגרת הניסיונות להנגיש את אתר הידברות לקהלים חדשים ורחבים, שזו המגמה העיקרית שלנו, עלה רעיון לקחת מדורים מהאתר, או פריטים מנושאים שונים, לדוגמא סידור, ולארוז אותם בצורת אפליקציות שונות.

"לפעמים אנשים מחפשים דברים מסוימים בגוגל ולא מוצאים אותם בקלות, או שהם נכנסים בקביעות לאתר שלנו, רק כי חשוב להם להתעדכן בחדשות, שמוגשות אצלנו באופן נקי לחלוטין ומכובד, אז רצינו להקל ולהנגיש להם את התוכן הספציפי שמעניין אותם".

ומה יש באפליקציה הזו, רק את התוכן המסוים שבו הם מתעניינים?

"כן, אבל למעלה מופיע הלוגו של הידברות. הם יכולים ללחוץ עליו ולהיכנס לאתר ולכל התכנים שיש בו. הדף לא מנותק מהאתר, הוא חלק ממנו, וניתן להגיע ממנו לאתר כולו.

"יש לנו 50 אפליקציות, מעבר לאפליקציה הראשית של הידברות. כל אחד מתעניין בדברים שונים המופיעים באתר, למשל, אפליקציה לשידור חי, אפליקציה לכל מאגר ה-VOD  הענק שלנו, למדור נשים, לחדשות, לתורה ומדע, ל'שאל את הרב', כולל אפשרות לשאול שאלות, ואפילו אפליקציה ל'רץ ברשת'".

יש גם אפליקציות לרבנים ספציפיים?

"בהחלט, אפליקציה לרב זמיר כהן, לרבנית ימימה מזרחי, לרב יגאל כהן ועוד. ניתן פשוט להיכנס אל Google Play, להקליד בחיפוש "הידברות", ולקבל את כל האפשרויות. בהמשך אנו מתכוונים לעשות זאת גם עם האתר באנגלית. העולם עובר למובייל, ואנחנו חייבים לעמוד בקצב. אנו רואים זאת כחלק מחויב מכלל הפעילות הענפה של הידברות בתחום האינטרנט ובכלל".

רעיון מקסים. אז מה הדבר הבא? נראה שהרעיונות בהידברות לא נגמרים...

"הפרויקט הבא שלנו הוא ערוץ יוטיוב יהודי, עם פלייליסטים לשמיעה ברצף לפי זמרים, לפי סינגלים חדשים ולפי סוגי שירים. לדוגמא, פלייליסט נפרד לישי ריבו, פלייליסט של שירי שבת, פלייליסט לשירי חגים, פלייליסט של הופעות חיות ועוד המון. הזנו כבר אלפי שירים, ואנו ממשיכים לעבוד במרץ. זה הולך להיות מוגש באופן דומי ליוטיוב, עם דפי אמנים, פלייליסטים ועוד".

גם האפליקציות, וגם ערוץ היוטיוב היהודי, הם רק חלק מעוד עשרות רעיונות שעובדים לפתח ולשמר בהידברות מדי יום. הכל במטרה אחת: עוד יהדות, עוד תורה, עוד גישור בין העם.

פשוט ליצור קשר בין אדם לקונו, בין אדם לחברו.

ליצור הידברות.

להורדת האפליקציות  https://goo.gl/biA7By

תגיות:אפליקציותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה