חדשות בארץ

השביתה בירושלים מחריפה: הלימודים יתחילו מאוחר, בוטלו הצהרונים

בירושלים ממשיכים לשבות, בטענה על כך שמשרד האוצר לא מעביר תקציבים. מחר יתחילו הלימודים בתיכונים בשעה 10:00 והצהרונים יבוטלו

אא

השביתה שהוכרזה היום (ראשון) בירושלים, בשל אי העברת התקצוב לעיר לשנת 2017, עומדת להחריף. כחלק מכך הוחלט כי מחר יבוטלו כל הצהרונים ברחבי העיר, ואילו הלימודים בבתי הספר העל יסודיים יתחילו בשעה 10:00. בנוסף, תימשך השבתת שירותי העירייה הנוספים ברחבי העיר.

לטענת העירייה, הוחלט על שביתה מכיוון שמתחילת השנה משרד האוצר לא העביר את מלוא הכספים הנדרשים. העירייה גם התריעה כי אי העברת התשלום עלולה להוביל לפיטורי עובדים ולפגיעה קשה מאוד בשירותים הניתנים לתושבים.

מחר בשעה 8:00 בבוקר צפויה להתקיים הפגנה מול משרד האוצר, וכן תתקיים בהמשך הפגנה נוספת בגשר המיתרים ובעוד אזורים ברחבי העיר. ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, קרא לשר האוצר להתערב באופן מידי בהעברת התקציב לבירה.

מנגד, במשרד האוצר טענו כי יש למנות חשב מלווה לעיריית ירושלים, בשל הכשלים הניהוליים שיש בה. לדברי הממונה על התקציבים במשרד האוצר: "צר לנו שתושבי הבירה שמשלמים ארנונה מהגבוהות בארץ, הפכו לבני ערובה לאינטרסים זרים".

בעיריית ירושלים זעמו על תגובת האוצר ומסרו: "צר לנו שמשרד האוצר עסוק בספינים תקשורתיים שקריים במקום בחיזוקה של ירושלים. נקבע בחוק כי ירושלים זכאית למענק בירה אותו מונע השנה האוצר משיקולים זרים. בכל תקופתו של ברקת לא היו כל גירעונות לעירייה, בניגוד לטענת משרד האוצר, והעירייה מתנהלת בשקיפות מלאה".

תגיות:שביתהירושליםלימודים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה