חדשות בעולם

נשיא ארה"ב חושף מהו הרגע המפחיד ביותר בנשיאות

בראיון שהעניק הלילה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לרשת הטלוויזיה ABC, הוא חשף מהו הרגע המפחיד בנשיאות

דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב העניק הלילה (חמישי) ראיון לרשת הטלוויזיה ABC. בדבריו, הסביר טראמפ מהם הנושאים המשמעותיים ביותר מבחינתו במהלך 4 שנות הכהונה שלפניו.

במהלך דבריו, חשף הנשיא גם פן אנושי, כאשר תיאר את הרגע בו קיבל את הקוד לנשק הגרעיני של ארה"ב כ"רגע מפחיד".

טראמפ התייחס למלחמת האזרחים בסוריה ואמר "אני בהחלט אקים 'אזורים בטוחים' עבור פליטים בסוריה". 'אזורים בטוחים' נועדו לאכלס פליטים עד שיוכלו לחזור למדינתם או לקבל דיור קבע במדינה אחרת. עם זאת, הפליטים לא יורשו להיכנס לארה"ב בשל מדיניותו של טראמפ.

בסוכנות הידיעות רויטרס פורסם קודם לכן כי הנשיא טראמפ צפוי לחתום על צו שיורה לפנטגון לגבש תוכנית להקמת האזורים הבטוחים לפליטים. מהלך זה, שזכה להתנגדותו הנחרצת של הנשיא הקודם אובמה, עלול לגרור התערבות גדולה יותר של הצבא האמריקני בשטח סוריה ואף לתקריות אוויריות עם הצבא הרוסי.

במהלך הראיון נשאל טראמפ כיצד יפעל בנוגע לפליטים מוסלמים בארה"ב. "יש לנו מספיק בעיות באמריקה. הרבה בעיות", השיב הנשיא. "אירופה עשתה טעות ענקית כשנתנה לכל כך הרבה פליטים להיכנס לתחומה, בעיקר לגרמניה, ועכשיו המצב שם קטסטרופלי. אני לא רוצה שזה יקרה פה. מעתה יהיה קשה מאוד להיכנס לארה"ב ".

בנוגע לבניית החומה עם מקסיקו, אמר טראמפ כי "אנחנו נשלם על הבנייה, אך נקבל את הכסף בחזרה ממקסיקו במועד מאוחר יותר". דברים אלו באים לאחר דבריו של נשיא מקסיקו, אנריקה פניה נייטו: "מקסיקו לא תשלם על אף חומה", אמר נייטו לאורך כל קמפיין הבחירות. "זה רחוק מלאחד בינינו, זה מפלג אותנו. מקסיקו לא מאמינה בחומות". 

תגיות:דונאלד טראמפארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה