חדשות בעולם

עצוב: אם ובתה התינוקת לקו בסרטן באותו חודש

ג'ורג'יה, ארה"ב: אם בת 32 ובתה בת השנה ושלושה חודשים - אובחנו כלוקות בסרטן - באותו החודש. "למרות הכאב מהמחלה שלי, אף פעם לא חשתי כמו שאני חשה עכשיו, אחרי שאמרו לי שגם התינוקת שלי חולה באותה מחלה ארורה. כל הגוף שלי בכה. 'אבל זה מה שאני צריכה לעבור', זעקתי. 'זה לא המאבק של התינוקת שלי'

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מזעזע: לפני כחודש, עולמה של הת'ר וילסון בת ה-32 מג'ורג'יה שבארה"ב - חרב עליה. בבדיקות דם שגרתיות שעשתה, נמצא כי היא נושאת תאים סרטניים במוחה ונמצאת בשלב שלא ניתן לנתחו מחמת הסיכון הגדול. באותו החודש, נבדקה גם בתה בת השנה ו-3 חודשים של וילסון, לונדון, בעקבות דימומים שזיהתה וילסון בחיתולה. 

לדאבון הלב, הבדיקה הראתה כי גם לפעוטה יש סרטן, ושתיהן החלו בטיפולי כימותרפיה. "הכימו הוא פשוט נורא", מספרת וילסון. "איבדתי את חוש הטעם, יש לי פצעים בפה ואני פשוט לא מסוגלת לאכול כלום. כשבישרו לי על המחלה, כל מה שהצלחתי לשמוע היו המילים 'גידול' ו'סרטן'. 

"אבל למרות הכאב מהמחלה שלי, אף פעם לא חשתי כמו שאני חשה עכשיו, אחרי שאמרו לי שגם התינוקת שלי חולה באותה מחלה ארורה. כל הגוף שלי בכה. 'אבל זה מה שאני צריכה לעבור', זעקתי. 'זה לא המאבק של התינוקת שלי'".

לדברי וילסון, נקרע לה הלב לראות איך לונדון נראית היום, חודש בלבד לאחר הטיפולים. "ללונדון היו תלתלים מתוקים לפני הכימותרפיה, ועכשיו הם אינם. היא איבדה הרבה שיער וגם סובלת מבחילות ותופעות קשות אחרות. זה מאוד קשה לראות את הילד שלך במצב כזה, אבל מפתיע אותי לראות שלונדון לא מתנהגת כאילו משהו השתנה. היא ילדה מאוד חזקה, שאוהבת לרקוד ולשיר. היא נותנת לי המון כוחות להתמודד".

פרויקט לגיוס כספים עבור האם ובתה הוקם, ווילסון מאמינה כי למרות הקשיים - הן בידיים טובות, והן ינצחו את הכל. "צריך לעבור כל יום בפני עצמו, ולבטוח ברופאים. כולם כאן משדרים לנו חיוביות, אז אני חייבת להישאר חזקה וחיובית - גם עבור עצמי, וגם עבור בתי".

תגיות:הוריםעצובסרטןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה