ספרים

השבת כבר נכנסת... האם את מוכנה?

הידברות שופס מציגה: "איך להתארגן לשבת ברוגע (ולמה)" מאת תמר כהן, עם טיפים מעשיים ותובנות עמוקות על ההתארגנות לשבת

אא

שבת המלכה מגיעה! ואת כל כך רוצה לכבד אותה. את גם יודעת בדיוק איך לעשות את זה: עם המון מאכלים טעימים ומיוחדים שלא מכינים באמצע השבוע, בכמויות גדולות ובשפע; עם בגדים נקיים, מגוהצים ומפוארים לכל בני המשפחה; עם בית נקי ונוצץ עד לאחרונת הפינות; ואולי עם עוד כמה החלטות חשובות.

אבל האם את באמת מסוגלת לכל זה? האם בזמן הדלקת הנרות את עומדת רגועה ושבעת רצון למול הבית המבריק וריחות התבשילים? או שמא דקה לפני ההדלקה את עדיין צועקת על הילד שלא סיים להתלבש, ועל השני ששפך מרק על הרצפה, ובעצמך מרגישה מותשת ועל סף קריסה?

המציאות היא, שנשים רבות נמצאות דווקא בצד של התיאור השני... כך היתה גם תמר כהן, בשבתות הראשונות אותן ערכה. אבל כאשר הרגישה שהיא מאבדת את המשמעות של ההכנות לשבת, ושהעול שנוצר מוריד מן החדווה של קדושת השבת, היא החלה ללמוד איך להתארגן לשבת בצורה נכונה. את המסקנות, קבצה אל הספר המיוחד "איך להתארגן לשבת ברוגע (ולמה)".

הספר הנפלא הזה, המכוון לעקרות הבית ולנשים באשר הן, מעניק לכל אחת כלים מעשיים להתארגנות נכונה לשבת, יחד עם הסברים מעמיקים אודות קדושת השבת, הייחודיות של רגעי הדלקת הנרות, והרווח העמוק שנוצר בעקבות ההכנות הנכונות לשבת קודש. בספר, כל אחת יכולה ללמוד היכן עליה להתאמץ לכבוד השבת, ועל אלו דברים עליה לוותר, על מנת לשמור על שלום הבית ועל חינוך הילדים, ולא להקריבם על "מזבח" ההכנות לשבת.

לרכישת הספר הקליקו כאן.

תגיות:שבתספריםהידברות שופס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה