חדשות בעולם

האם מייסד פייסבוק היהודי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב?

גורמים בארה"ב טוענים כי מארק צוקרברג, היהודי בן ה-32 שייסד את חברת פייסבוק, עומד להפוך לנשיאה הבא של המעצמה הגדולה בעולם. ויש להם גם הוכחות

מארק צוקרברג (צילום: shutterstock)מארק צוקרברג (צילום: shutterstock)
אא

האם ייתכן שמארק צוקרברג עומד לרוץ לנשיאות ארה"ב? מארק צוקרברג, בן ה-32 ייסד את חברת פייסבוק והוא מנהל אותה במשך העשור האחרון. הוא הפך את החברה באופן רשמי לאימפריה. בנוסף, הוא גם יהודי ולאחרונה התבטא: "גדלתי כיהודי ולתקופה פקפקתי בדברים, אך אני מאמין שהדת היא חשובה".

גורמים בארה"ב משתעשעים בימים אלו במחשבה שייתכן שצוקרברג ירוץ בהמשך לנשיאות. גם אם זה נראה כהזוי, הם מזכירים כי עד לפני מספר חודשים, גם האפשרות שטראמפ ייבחר לנשיאות נראתה דמיונית.

כהוכחות לכך שצוקרברג חושב על הכיוון, הם ציינו את העובדות שהוא יוזם מהלכים שונים שמתאימים יותר לפוליטיקאים מאשר למנכ"ל חברת טכנולוגיה. בין היתר הוא ציין שאחת ממטרותיו לשנה הקרובה היא לבקר בכל 50 המדינות בארה"ב ולפגוש בהן אנשים. הוכחה נוספת אותה ציינו היא שבמסמכים שהגישה פייסבוק לרשות לניירות ערך צוין כי "אם צוקרברג יעזוב לטובת משרה ציבורית, הדבר לא ייחשב כהתפטרות מרצון".

צוקרברג גם מפרסם לאחרונה תמונות רבות שלו בציבור, ואף מעסיק צלמים שמצלמים אותו בביתו בהזדמנויות רבות ושונות, מה שמוכיח על דאגה עיקשת לתדמיתו.

ניק בילטון, פרשן טכנולוגיה ותיק, טוען כי יש לא מעט אנשים שמאמינים שצוקרברג "רוצה להיות קיסר". האם זה מה שאכן יהיה בבוא היום? מוקדם מכדי לשער, אך בל נשכח שכבר ראינו הוכחה לכך שהמציאות עולה על כל דמיון.

תגיות:מארק צוקרברגפייסבוקנשיאותארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה