חדשות בארץ

מסתמן: דו"ח המבקר על צוק איתן ייחשף לציבור

בדיון מיוחד שיתקיים מחר, צפויה להתקבל החלטה על חשיפת דו"ח המבקר על צוק איתן. במשפחתו של הדר גולדין מפצירים בראש הממשלה: "הסר התנגדותך לפרסום הדו"ח"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

מחר (יום שלישי) צפויה להתקיים הצבעה בוועדת המשנה החשאית לענייני ביקורת המדינה, בעד חשיפת דו"ח מבקר המדינה על מבצע צוק איתן בעזה.

בוועדה החשאית חברים חמישה חברי כנסת, וכפי שנראה - רובם יתמכו בחשיפת הדו"ח.  ח"כ מירב בן ארי מ'כולנו' אמרה: "אני מחויבת למשפחות השכולות, זה השיקול היחיד שמנחה אותי בהצבעה, ואני חושבת שיש עניין ציבורי וחשיבות גדולה בפרסום הדו"ח". שניים נוספים מחברי הוועדה – קארין אלהרר (יש עתיד), וח"כ איל בן ראובן (המחנה הציוני), תומכים גם כן בפרסום, ועל כן מסתבר שהדו"ח ייחשף לציבור.

במקביל לכך, משפחתו של חלל צה"ל – החייל החטוף סגן הדר גולדין ז"ל, פנתה לראש הממשלה וביקשה ממנו להסיר את התנגדותו לפרסום המלא של הדו"ח. מבני המשפחה נמסר: "ידוע לכולם שהמשפט הנדוש: 'ממשלת ישראל עושה כל שביכולתה' הוא אמירה ריקה מתוכן. הממשלה מפקירה את הדר ואורון בעזה ואינה עושה דבר כדי להחזירם. אנו מזכירים לראש הממשלה כי מלחמת צוק איתן לא הסתיימה כל עוד אורון בסג'עייה והדר ברפיח".

תגיות:צוק איתןהדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה