חדשות בארץ

אמו של החייל :"אין לנו משפחה בארץ, בואו ללוויה"

אמו של החייל שנהרג בתאונת עבודה ברמת הגולן יוצאת בקריאה לציבור ומבקשת: "בואו ללוויה של סלבה"

ויאצ'סלב גרגאי (צילום: באדיבות המשפחה)ויאצ'סלב גרגאי (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

"אין לנו משפחה, בואו ללוויה של סלבה", כך מבקשת אמו של ויאצ'יסלב (סלבה) גרגאי, אשר נהרג השבוע ביום שני בתאונת עבודה ברמת הגולן, והוא בן עשרים בלבד.

הלווייתו של סלבה עומדת להתקיים היום (חמישי) בצהריים, ואמו – בת המשפחה היחידה שלו שנמצאת בישראל, יוצאת בקריאה לציבור דרך הרשתות החברתיות: "אביו מרותק למיטה באוקראינה ולא יוכל להגיע. לוו אותו בדרכו האחרונה", כך היא כותבת. הפוסט של האם צבר הדים והופץ בשעות האחרונות ברשימות תפוצה רבות. בעקבות כך הודיעה שרת הקליטה סופה לנדבר כי היא מתכוונת להשתתף בלוויה.

ההלוויה תתקיים בשעה 14:30 בחלקה הצבאית בבית הקברות בראשון לציון. יהי זכרו ברוך.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים