חדשות בעולם

נס: לקה בהתקף לב באמצע הנסיעה, והעיף את בת ה-13. הנערה נפגעה 'קלות'

נס בבורו פארק: הנהג לקה בהתקף לב, סטה ממסלולו ופגע בנערה חרדית בת 13 בעוצמה רבה. צוות ההצלה שהגיע למקום נדהם לגלות כי הנערה נפצעה באורח קל בלבד

גיטי הירשנבוים, שניות אחדות לפני התאונה המחרידה (צילום: Todd Maisel/daily News)גיטי הירשנבוים, שניות אחדות לפני התאונה המחרידה (צילום: Todd Maisel/daily News)
אא

נס לאור היום התרחש בסוף השבוע (ה') בשכונת בורו פארק שבניו יורק: נהג רכב מסוג טויוטה קאמרי סטה ממסלול הנסיעה, עלה על המדרכה ופגע בעוצמה בבת 13 שהמתינה להסעה שלה. כשהבחינה שהנהג סוטה ממסלולו, הנערה (שמאוחר יותר התברר כי שמה הוא גיטי הירשנבוים) ניסתה להימלט מהרכב, אך ללא הצלחה. היא נפגעה בעוצמה והועפה מטרים ספורים קדימה, בעוד עוברי אורח שהיו עדים לפגיעה - הזעיקו את כוחות ההצלה. 

הנהג המשיך בנסיעה קצרה, אך כעבור מספר שניות נעצר אף הוא. אז התברר כי לקה בהתקף לב באמצע הנהיגה, ואיבד את השליטה על הרכב - זאת למרות שניסה להימנע מהתאונה. "הגענו למקום אחרי שקיבלנו קריאה על פגיעה מרכב נוסע, בין שדרת 18 לרחוב 55", משחזר אחד מצוותי ההצלה. "כשהגענו למקום, ציפינו להיתקל במחזה מחריד, אך לאחר בדיקות אחדות שביצענו בשטח, נוכחנו לדעת שהנערה נפצעה באורח קל בלבד, לשמחתנו". 

שניות אחדות לאחר הפגיעה, פנתה גיטי לעוברי האורח ההמומים ואמרה להם כי היא חושבת שהמכונית פגעה בבוהן שלה. כשכוחות ההצלה הגיעו הם אכן אישרו שרגלה של גיטי נשברה, אך מלבד זאת, בחסדי שמיים מרובים - לא נגרם כל נזק נוסף לגופה. 

"אמנם הבת שלי עדיין בטראומה, אבל אנחנו מקבלים את זה", סיפר אביה של גיטי, ישראל הירשנבוים. "אני מודה לקב"ה שזו התוצאה, ולא חלילה פגיעה קשה יותר. התרמיל שעל גבה היה מלא בספרים בעת התאונה, ואני מאמין שזה מה שהציל אותה", אמר.

עדת ראייה כבת 32 סיפרה לכוחות ההצלה כי "אני עדיין לא מעכלת שהיא שרדה את הפגיעה הזו", ואמרה כי היה זה נס לאור היום ממש, בפרט לאור העובדה שהפגיעה הייתה עוצמתית ביותר ובכל זאת, גיטי כמעט ולא נפגעה.

"בקושי הייתה עליה שריטה", סיפר יענקי מאייר, חבר קבוצת קדישא שנכח במקום. "אם זה היה שתי דקות לאחר מכן, היו שם לפחות שבע בנות שהיו צריכות להמתין באותה תחנה".

"זה נס גדול, ואני מודה לקב"ה שבתי ניצלה", חזר ואמר ישראל הירשנבוים, כשראה את התמונות שנקלטו במצלמת האבטחה שבמקום. 

תגיות:תאונהניו יורקנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה