חדשות יהדות

אם הכלה התמוטטה ברגע החופה: "הטרגדיה הזאת תכניס איתה הרבה אמונה"

משפחת הכלה התארגנה לצאת לאולם החתונה, כאשר האם התמוטטה והובהלה לבית החולים כשמצבה קשה מאוד. יומים לאחר מכן היא נפטרה, ובתה נפרדה ממנה בפוסט מלא אמונה. "אנו כמשפחה מאמינים שלכל דבר שקורה ישנה משמעות וסיבה", כותבת הכלה הטריה

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

שמחת החתונה של יגאל נגר (32) ומורן משולם (33) בשבוע שעבר באולם 'נסיה' היתה מהולה בדאגה כבדה. אמה של מורן, רותי, התמוטטה שעות ספורות קודם לכן, בעת שהתארגנו לצאת מהבית לעבר האולם.

רותי משולם (58) לא הרגישה טוב בשבועיים שקדמו לחתונה. ביום החתונה התמוטטה בעקבות אירוע מוחי והובהלה לבית החולים.

המשפחה החליטה לקיים את החתונה כמתוכנן, ולשמוח בגבורה כאשר האם נאבקת על חייה בבית החולים. בחצות, כאשר אחרוני הרוקדים עדיין באולם, הגיע הזוג הטרי לחדרה של האם בבית החולים. יומיים לאחר מכן נפטרה האם.

עם הפטירה הטראגית, בעיצומם של ימי השבע ברכות, פרסמה מורן הכלה פוסט פרידה מאמה: "יש רגעים שהשאלה 'למה?' מאוד מיותרת", כותבת הכלה הטריה. "תמיד כמשפחה היינו עם המון אמונה שלכל דבר שקורה יש משמעות וישנה סיבה שבעקבותיה אלוקים בוחר להעמיד אותנו באותו ניסיון. ברוך ה' יודעים ובטוחים שבכל ניסיון כזה אנו מחוייבים לעמוד בו בגבורה, כי אחרת הניסיון לא היה קורה".

"אמא יקרה שלנו, כל כך מאושרים לדעת שהשנתיים האחרונות היו השנים המאושרות בחייך- ככה העדת בכל רגע נתון. זכית לראות את ילדייך כל אחד במקום שלו צומח, מתפתח, אוהב וכל כך נאהב. זכית לנסיכה הנכדה הראשונה שלך דריה בת דקלה שהפכה לאור חייך. אפשר להגיד שדריה הייתה החברה הטובה ביותר שלך בשנתיים וחצי האחרונות.

''ילדה שלנצח תהייה מעוצבת בדמות שלך, ילדה שגם אם לא תצליח לזכור את פנייך במדויק זכתה לקבל את הערכים הייחודיים לך, את יכולת הדיבור הבלתי פוסקת, את החוכמה, המנהיגות, הרגישות, שמחת החיים ובעיקר ביכולת לעשות את מה שעולה על רוחך מבלי לחשבן לסובבים אותך.

''אמא שלי. אסיים בכמה מילים על הפרטנר למסע שלך - אבא שלנו, החבר הכי טוב שלך, החצי שלך, הגבר שהגדרת ממש לפני כמה ימים שאת חצי בנאדם בלעדיו, האש שמלבה את ליבך. לא הפסקת להוקיר לו על מי שהוא עבורך עוד בחייך. אני חושבת שזה הדבר שמחזיק אותנו כל כך חזקים כרגע שגם בחייך ידעת לתמוך בנו, להתגאות בנו, ידענו בכל רגע נתון מה את מרגישה וחושבת עלינו, היית מאוד שקופה.

"אמנם הדבר לא מתעכל, אבל יש דבר אחד שאנחנו מבטיחים, שלך, אמא, וגם לך, אבא יקר שלנו, אבא שכל כך מובן לנו למה אהבת אותו כל כך. אנחנומבטיחים להכניס אושר גדול לחייו עם נכדים קטנים ובריאים בע"ה במהרה. יודעים ובטוחים שכל הטרגדיה הזאת תכניס איתה הרבה אמונה, קירבה בינינו כמשפחה, אחדות ואושר שלאט לאט יקבל שוב מקום שאת ממשיכה ללוות אותנו כאילו דמותך עדיין פה.

"ואני ככלה טרייה אמא שלי יודעת שיש לי בימים אלו הרבה כוחות מאחלת לנפש שלך לנוח, להיות בשלווה. תמיד היית זאת שמקבלת החלטות בבית עם המון חשיבה וחוכמה. אם החלטת שזה הזמן להשאיר אותנו יחד זה בגלל שאין לך ספק בכלל שנעמוד על הרגליים ונצליח לקום.

"בע"ה ניפגש בכל רגע שאת מכוונת אותנו, מברכת ונותנת לנו כוחות. בערב החתונה נתת לכל אחד מאיתנו כוחות, שמאוד קל לי להבין שזה מושרש ממך. לדיקלה נתת בערב את קבלת ההחלטה המהירה באסרטיביות לפנות אותך לבית החולים בלי למצמץ. לשי נתת את האפשרות לנהל את האירוע ביד רמה כמנהיג אמיתי.

"לאבא הבאת כוחות על להרגיע אותי ולשמח כלה ברגע הקדוש והמשמעותי שלה, כאשר לחש לי 'נסיכה שלי, מלכה שלי, אל תבכי, אל תדאגי. הכל יהיה בסדר'. ולי, אמא, הבאת כוחות לרקוד, לשמוח עם האנשים המדהימים שהגיעו וכיבדו אותנו מעבר לכל דימיון.

"אמא, היית אישה משמעותית בחיינו. איזה כיף לנו כילדים וגם לאבא לדעת שכל מי שאנחנו זה כל כך הרבה ממך. לכן ברור לכולנו שאת תחיי לנצח עם כל הדורות הבאים.

"אוהבים אותך אהבת נפש. מודים לך על הכל. ועכשיו, כאשר אני מדליקה נרות בפעם הראשונה כאישה נשואה, אני נפרדת ממך אמא יקרה. נשיקות מלאך שלנו", מסיימת מורן את פוסט הפרידה מאמה ז"ל.

תגיות:חופההתמוטטותחתונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה