חדשות בארץ

זירת הפיגוע המדממת החזירה את המפקד לאסון הפרטי שלו

מפקד צוות החילוץ, יוסי פרטוש, חווה אסון פרטי דומה ביותר: בתו החיילת סתיו ז"ל נהרגה בהתהפכות אוטובוס בבנימין. הפיגוע אתמול הציף ביותר את הגעגועים לבת שאיננה

פרטוש בזירת הפיגוע, אתמול (צילום: אריק אבולוף, כבאות ירושלים)פרטוש בזירת הפיגוע, אתמול (צילום: אריק אבולוף, כבאות ירושלים)
אא

זירת הפיגוע בארמון הנציב בירושלים היתה קשה מנשוא, גם למתנדבים ולצוותי החילוץ הרגילים למחזות קשים. על אחת כמה וכמה לאדם שאיבד באירוע דומה את בתו ז"ל, לפני שנה בסך הכל.

יוסי פרטוש, מפקד צוות החילוץ משירותי הכבאות וההצלה, איבד בשנה שעברה את בתו החיילת סתיו ז"ל, שנהרגה בהתהפכות אוטובוס בבנימין. הפיגוע אתמול החזיר אותו לאבידה הפרטית המדממת.

אוטובוס התהפך בבנימין. חיילת נהרגה ו-40 נפצעו. האב, ששמע על האסון וידע שבתו נמצאת על האוטובוס, הגיע במהירות לזירה. חבריו, לוחמי האש שהוזעקו אף הם למקום, גילו לחרדתם כי בתו של חברם היא ההרוגה שנלכדה מתחת לגלגלי האוטובוס. בשל המראה הקשה, מנעו שאר המחלצים מהאב השכול להתקרב ולסייע בחילוץ.

אתמול, בארמון הנציב, שבו אל יוסי המחזות הבלתי ניתנים לעיכול.  "עבדתי בצורה מקצועית כמו רובוט, אבל היו לי דמעות בעיניים ופלשבקים", סיפר ל'ידיעות אחרונות'. "זה החזיר אותי אחורה. לחלץ חיילות מתחת למשאית או אוטובוס, זה בדיוק מה שחברי הכבאים ביו"ש עשו. כשהגעתי לתחנה - התפרקתי".

פרטוש פיקד על צוות החילוץ, שהרים את המשאית באמצעות מנוף וחילץ את 3 החיילות שנלכדו תחת הגלגלים. "לראות חיילות הרוגות מול העיניים פשוט החזיר אותי אחורה", אמר בכאב. כאשר נודע לפרטוש שאחת הקדושות מתגוררת בעירו, מעלה אדומים, הוא הוצף בגעגועים לסתיו, גם היא חיילת צעירה ממעלה אדומים.

למרות הקושי העז שבכך, פרטוש מספר כי האירועים לא ימנעו ממנו להמשיך ולתפקד כמפקד צוות חילוץ, ולצאת לאירועים המורכבים ביותר. "מפה - הלאה לחילוץ הבא. אני ממשיך לתפקד כמפקד צוות חילוץ ויוצא לכל תאונה במשמרת שלי. זה מחשל אותי הדברים האלה. זה מחזק אותי. זו כנראה אחת מדרכי ההתמודדות שלי", מספר האב השכול.

תגיות:פיגוע דריסהארמון הנציב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה