חדשות בעולם

הניו יורק פוסט: "הסרטון על התאומים מבוים"

גם אתם צפיתם בסרטון של התאומים והשידה שהסעיר את הרשת? כעת טוען הניו יורק פוסט שהסרטון מבוים, ומביא כהוכחה מספר עובדות

אא

עשרות מיליוני אנשים ברחבי העולם צפו השבוע בסרטון שהופץ ברשת, בו נראים שני תאומים אשר משחקים בשידת ההחתלה, שלפתע צונחת עליהם, והשניים נלכדים מתחתיה.

רבים התחלחלו ונדהמו למראה התאום שהצליח להיחלץ ולאחר מכן דחף את השידה, כדי שאחיו יוכל לצאת ולהשתחרר מתחתיה. אינספור תגובות הגיעו בעקבות השיתופים של הסרטון. רבים טענו על חוסר אחריות של ההורים, היו גם שהתפעלו מהתושייה של התאום, אבל מתברר שהיה גם מי שהטיל ספקנות באמינות הסרטון.

בניו יורק פוסט הביאו מספר הוכחות לכך שהסרט אינו אמין. ראשית, הם ציינו כי כל שמונה המגירות של השידה ריקות מבגדים, ואין בהן גם פריטים אחרים. כמו כן, המצלמה מכוונת משום מה על השידה, ולא על המיטות, על פניו ללא סיבה הגיונית. טענה נוספת שהופיעה בעיתון היא: איך ההורים לא שמעו את השידה נופלת, או את צעקותיו של הילד שנלכד תחתיה? והטענה החזקה ביותר שהוזכרה היא שהאב של התאומים עובד בחברה שמייצרת את מצלמות האבטחה, וייתכן מאוד שהסרטון היה סוג של פרסומת לחברה.

האב לעומת זאת טען בתוקף שהסרטון אמין לגמרי והתרחש במציאות. לפוקס ניוז הוא הגיב: "הרי רואים שלא נעשתה עריכה בסרטון. זה נורא לחשוב שהייתי מעמיד את הבנים שלי בסכנה לכך שהשידה תיפול עליהם. גם אנשי פעלולים מקצועיים לא מסוגלים לביים סרטון כזה".

תגיות:תאומיםניו יורקשידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה