חדשות בארץ

משפחת גרוס: "החסר מורגש ומוחשי. ברוך השם קיבלנו מתנות בשנים האלה"

ביום שישי האחרון נולדה בת למשפחת גרוס מאסון ההדברה. ההורים מתייחסים להסדר הטיעון עם המדביר, ומדברים על הרגשות המעורבים

משפחת גרוס. ארכיון (צילום: פלאש 90)משפחת גרוס. ארכיון (צילום: פלאש 90)
אא

ביום שישי האחרון נולדה בת במזל טוב למשפחת גרוס מגבעת מרדכי בירושלים, ששיכלה את שתי בנותיה לפני שלוש שנים. ביום ששוחררו מבית החולים עם התינוקת, התוודעו ההורים להסדר הטיעון עם המדביר.

"סגירת מעגל זו מילה קשה", אמר האב. "החיים ממשיכים ויש הרבה שמחה. אבל אנחנו כואבים ועצובים וגם בחלוף הזמן עדיין החסר של הבנות מורגש כמעט כמו בהתחלה. הוא מורגש, הוא מוחשי. אבל ברוך השם קיבלנו מתנות בשנים האלה".

"כל השנים האלה אני רואה איך הכול הולך יחד", אמרה האם, מיכל. "אני מדברת על החלק של הלידה שזה כל כך שמח, כל כך מרגש, זו בת וחיכינו מאוד לוורוד, למתוק הזה. אבל עם זה, זה כל כך מחזיר למה שאין, זה כל כך מציף לי את הבנות שחסרות. זה נהיה קשה עם הזמן, שדווקא במקום השמח גם מגיע המקום הכואב. כנראה שככה זה בחיים".

את הדברים אמרו בני הזוג ל-ynet. בהתייחסם להסדר הטיעון שנחתם עם המדביר, אמר האב שמעון כי "אין לנו רגשות נקם. רצינו שהעולם יהיה מודע לחשיבות ההקפדה על כללי הבטיחות. יש זלזול גדול בחיי אדם. אנו מקווים שהעונש ירתיע אחרים".

הזוג העדיף להתרכז בשמחת הלידה מאשר בהסדר הטיעון. "הדבר הכי ראוי זה למלא את החלל שחסר לנו", אמרה מיכל. "זה לא ממלא לגמרי, אבל זה מחזיר אותנו לחיים. אני מודה לה' שיש לנו את האפשרות להביא עוד ילדים. אנחנו מקווים שהלידה הבאה תהיה סתם לידה רגילה".

לפני כשנתיים, שנה לאחר האסון, ילדה מיכל בן. בברית המילה, שהתקיימה בדיוק ביום השנה הראשון לפטירתן של הבנות, נקרא שמו: 'יהונתן אליעזר'. ההורים הסבירו כי משמעות השם היא הזכירה התמידית כי הקדוש ברוך הוא נתן להם את חיי הילדים, והוא העוזר והמגן לאורך כל הדרך. עוד ציינו ההורים כי שמו של הילד מזכיר במקצת את שמותיו של אחיותיו המנוחות: יעל ואביגיל ז"ל.

תגיות:משפחת גרוסאסון ההדברה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה