חדשות בארץ

שלוש שנים לאסון ההדברה: מזל טוב נוסף למשפחת גרוס

שלוש שנים לאחר ששכלו את יעל ואביגיל באסון ההדברה, נולדה בסוף השבוע שעבר  למשפחת גרוס בת נוספת למזל טוב

אא

ביום שישי האחרון ילדה מיכל גרוס, המוכרת לכולנו מאסון ההדברה, בת נוספת למזל טוב.

מקורב למשפחת גרוס אמר לאתר 'בחדרי חרדים' כי "ההתרגשות בגבעת מרדכי עצומה. לפני פחות משלוש שנים כולנו התאבלנו וחווינו זעזוע קשה בפטירתן הטראגית של שתי הילדות. כעת ההתרגשות היא עצומה. אנשים פוגשים אחד את השני ברחוב ונהנים לבשר את הבשורה הטובה. אנחנו מאחלים להם שיזכו לראות ממנה ומכל ילדיהם הרבה נחת בשמחה ובבריאות".

האסון שזעזע את עם ישראל אירע לפני כמעט שלוש שנים, בחודש שבט תשע"ד. בעקבות הדברה שבוצעה בבית המשפחה, הושאר בדירה חומר רעיל ומסוכן ביותר בשם פוספין. החדר שבו הושאר החומר נאטם בסרט הדבקה.

פחות מיממה לאחר מכן סבלו הילדים מבחילות, שלשולים והקאות. המשפחה הגיעה למרפאת טרם, שם אמרו להם לקחת אקמול ולרכוש בבוקר תרופה נגד בחילות, לאחר שחשדו כי מדובר בקלקול קיבה.

יומיים שהו הילדים בבית ומצבם החל להתדרדר. צוותי מד"א שהוזעקו לדירה ברחוב שח"ל נאלצו לקבוע את מותה של יעל בת השנה וחצי. ולאחר מספר שעות, נקבע בבית החולים שערי צדק מותה של בת נוספת: אביגיל בת הארבע.

הרופאים נלחמו על חייהם של מיכאל בן ה-8 ויצחק בן ה-6, כאשר עם ישראל קורע את השמים בתפילות. ברחמי שמים מרובים, התאוששו הילדים לחלוטין ובמהירות מפתיעה.

לפני שנתיים, ביום השנה לאסון, זכו ההורים להכניס את בנם יהונתן אליעזר בבריתו של אברהם אבינו. לאחר הברית, אמרה מיכל: "הקדוש ברוך הוא הביא לנו הרבה כוחות, וברוך ה' כשיולדים תינוק בריא ושלם רואים את נפלאות הבריאה בעיניים ולומדים להעריך את המתנה הזו". "אנו לא שוכחים אותן", הוסיף האב, שימי. "חושבים עליהן בכל דקה ובכל יום. הן נמצאות איתנו בבית, זה לא דבר שהוא חולף. התינוק הוא לא פיצוי על מה שקרה, אבל זה נותן כוח להמשיך הלאה, לא לשקוע באותו מקום".

מרגש: משפחת גרוס מדברת על התקופה הקשה ועל הנס הגדול

משפחת גרוס מודה לעם ישראל על התפילות.

הרב גרוס בראיון מיוחד להידברות לאחר הלידה הקודמות: "מודים לה' על הכל".

תגיות:משפחת גרוסאסוןהדברה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה