חדשות בעולם

טרור בטורקיה: 39 הרוגים. ישראלית פצועה בינוני, חברתה נעדרת

39 בני אדם נהרגו וכ-70 נפצעו במתקפת ירי במועדון באיסטנבול. בין הפצועים: אזרחית ישראלית שנפצעה באורח בינוני. חברתה עדיין נעדרת

אא

הטרור מכה שוב בטורקיה: 39 בני אדם נהרגו וכ-70 נפצעו הלילה (ראשון) בדרגות שונות במתקפת ירי במועדון לילה באיסטנבול. 16 מתוכם תיירים.

משרד החוץ הישראלי מעדכן על פצועה ישראלית אחת בפיגוע ועל ישראלית נוספת המוגדרת כ"מנותקת קשר". "המשרד בשיתוף הקונסוליה הישראלית בטורקיה, עושות כל מאמץ כדי לאתר את הנעדרת" נאמר בהודעה.

על פי הדיווח בכלי התקשורת בטורקיה, שני מחבלים נכנסו למועדון ה'ריינה', הממוקם ברובע בשיקטאש בעיר, ופתחו בירי בעת חגיגות השנה הלועזית החדשה.

מושל איסטנבול מסר כי "טרוריסט עם כלי נשק הוציא לפועל באכזריות ובפראיות את המתקפה הזאת, כשהוא יורה באנשים חפים מפשע שרק הגיעו כדי לבלות ולחגוג את השנה החדשה". לדבריו, בשעת האירוע היו במקום בין 500 ל-600 אנשים.

המתחם נחשב לאחד הפופולריים ביותר בעיר, שאליו מגיעים גם תיירים זרים רבים. הוא משקיף על מצרי הבוספורוס המפרידים בין חלקה האירופי והאסייתי של טורקיה. האירוע החל בשעה 1:15 לפי שעון מקומי, וכמה ממאות האנשים שהיו במועדון קפצו למים מגשר בוספורוס וחולצו על ידי המשטרה.

כזכור, לפני שלושה שבועות התרחש פיגוע טרור כפול באזור האצטדיון של קבוצת הכדורגל 'בשיקטאש' באיסטנבול. בפיגוע נהרגו 38 בני אדם ונפצעו למעלה מ-160.

לפני כחודשיים התפוצצה מכונית תופת ליד תחנת משטרה בסמוך לנמל התעופה 'אטאטורק' בבירה הטורקית. בפיצוץ נפצעו חמישה אנשים, אחד מהם באורח קשה.

תגיות:טוריקהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה