חדשות בעולם

פיתוח מיוחד וחדשני: כך יינצלו חיי נוסעים בעת תאונת דרכים

האם פותח הפתרון הגאוני לאחת הבעיות הקטלניות ביותר בכבישים? צפו במעקה הבטיחות החדשני, המצמצם את הנזק שנגרם לכלי הרכב במקרה של תאונה ומציל חיים

אא

חברת ETI מדרום קוריאה פיתחה מעקה בטיחות חדשני המבוסס על גלילים מסתובבים, אשר ממזער את הנזק שנגרם לכלי רכב ויכול להציל חיים בתאונות דרכים

מעקה הבטיחות החדשני מבוסס על גלילי פלסטיק מסתובבים, ומצמצם בשיעור חד את הנזק שנגרם לכלי רכב בתאונות דרכים. כתוצאה ממעקה זה, עשויים להינצל חיי רבים המעורבים בתאונות דרכים.

על פי ההסבר המובא באתר החברה, מערכת הגלילים (Roller System), המבוססת על שני צינורות מתכת שביניהם מותקנים גלילי הפלסטיק, אינה קורסת כתוצאה מפגיעות כלי רכב הודות ליכולת ספיגת פגיעה רבה יותר מכל מעקה בטיחות אחר. מעקה הבטיחות אינו קורס אף מפגיעה של כלי  רכב כבדים כמשאיות ואוטובוסים.

המעקה החדיש מציל חיים באופן הבא: כאשר מכונית פוגעת בגלילים, הללו סופגים את מרבית עוצמת הפגיעה, והמערכת גורמת לרכב לחזור לכיוון הנסיעה הנכון. כך נמנע מהמכונית לפרוץ את המחסום או להתהפך. בנוסף, החיכוך בגלילים גורם להאטת הרכב, אשר עשוי לשוב ולעלות על הכביש.  

מעקה הגלילים החדש צר יותר ממעקי בטיחות רגילים, ורוחבו 40 ס"מ בלבד לעומת 48 ס"מ במעקה רגיל. גובהו של המעקה 96 ס"מ, והגלילים המסתובבים מצופים בכיסוי ובצבעים מחזירי אור.

צפו במעקה הבטיחות החדשני:

 

תגיות:פיתוחתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה