חדשות יהדות

מדהים: האדמו"ר חזה את פטירתו

האדמו"ר מזמיגראד חזה את פטירתו בימים האחרונים לחייו - כך מתברר מעדויות של בני משפחה ותלמידים

אא

ביום רביעי הלך לעולמו בחטף רבי חיים נפתלי אהרן הלברשטאם - האדמו"ר מזמיגראד. בן 64 בלבד היה בפטירתו. חסידיו הרבים צעדו אחר מיטתו כשהם ממאנים להתנחם, ודומה שעד עתה הם לא עכלו עדיין את פטירתו הפתאומית. אלא שבמהלך ימי השבעה נשמעו סיפורים מדהימים שהוכיחו על כך שהרבי ממש חזה את פטירתו, ואף רמז על כך.  

בני משפחתו סיפרו כי בסעודת השבת בשבת האחרונה לחייו, האדמו"ר פנה לשני בניו ושאל אותם: "מי מכם רוצה להיות ה'ממשיך'? היה זה לפלא בעיניהם, שכן האדמו"ר לא עסק בנושא קודם לכן. באחד הימים האחרונים לחייו הרבי אף אמר לבתו את המשפט הבא: "אני כבר בעצם חצי למעלה, אין לי מה לעשות פה".

גם תלמידיו סיפרו על משפטים תמוהים שנאמרו על ידי הרב במשך השבוע האחרון לחייו, ורק לאחר מכן התגלו כצוואתו האחרונה. ביניהם הייתה הברכה שבירך בחור מבוגר ש"יזכה לראותו מתארס במהרה", ובאמת הבחור התארס בליל פטירתו. עדות מיוחדת נשמעה על כך שבזמן שביקר האדמו"ר בשמחת בר מצווה שנערכה בתחילת השבוע בבית המדרש של החסידות בבני ברק, הוא עצר את חסידיו שביקשו לשיר לו "כי אורך ימים", כפי שנהוג כאשר רב נכנס לאולם, וביקש מהם לשיר רק "ובכן צדיקים ייראו וישמחו".

תגיות:פטירההאדמו"ר מזמיגראד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה