חדשות בארץ

357 הרוגים בתאונות: שנת 2016 היא הקטלנית ביותר בחמש שנים

מניין ההרוגים בתאונות דרכים בישראל עלה אמש ל-357. זוהי השנה הקטלנית ביותר בחמש השנים האחרונות

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ביומיים האחרונים נהרגו ארבעה בני אדם בתאונות דרכים בכבישי ישראל, ובכך עלה מספר ההרוגים השנה ל-357 בני אדם. כמות בלתי נתפסת זו חוצה את הרף מהשנה שעברה שעמד על 356. כלומר: שנת 2016 הייתה הקטלנית ביותר זה חמש שנים.

מדובר בקו מתמשך של עלייה בכמות ההרוגים בכבישים בחמש השנים האחרונות. על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, בשנת 2012 עמד מספר ההרוגים על 292, ב-2013 עלה המניין ל-309. שנת 2014 הייתה קטלנית עוד יותר עם 319 הרוגים, ובשנת 2015 שוב נרשמה עלייה עם 356. כעת שוב נחצה הרף הקטלני, ו-2016 היא השנה החמישים ברציפות לקטל הנורא בכבישים.

חודש דצמבר הנוכחי כבר מונה 20 הרוגים בכבישים. בלילה שבין חמישי לשישי נהרגה צעירה בת 28 ובנה בן ה-9 בתאונה בכביש 6 ליד מחלף קריית גת. בתאונה נפצעו שני ילדים נוספים שמצבם קשה. בשישי בבוקר ובשבת נהרגו הולכת רגל ורוכב אופנוע בשתי תאונות שונות.

אמש (מוצאי שבת) נפצעה באורח קשה הולכת רגל כבת 60 מפגיעת אופנוע בקריית ביאליק, ורוכב האופנוע נפצע בינוני. צוות של מד"א פינה אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה. מוקדם יותר אתמול נפצע קשה מתנדב משטרתי לאחר שנפגע מרכב בעת שרכב על אופנוע.

אחת המצוקות הגדולות היא היעדר ניידות אגף התנועה של המשטרה בכבישים. במשטרה טוענים כי חסר כסף לניידות וקוראים להגדלת התקציב כדי לממן את האכיפה הנדרשת. עם זאת, הדבר אינו מפחית מהאחריות המוטלת על הנהגים: להיות ערניים ודרוכים לנעשה בכביש ולנהוג בזהירות.

תגיות:הרוגיםתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה