חדשות בארץ

עיתונאי בכיר ב’ידיעות אחרונות’: "יהדות התורה היא אחת המפלגות היותר יעילות וישרות"

גד ליאור, עיתונאי בכיר ב'ידיעות אחרונות' פרסם סטטוס מפרגן לחברי הכנסת מיהדות התורה

ליצמן וגפני (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)ליצמן וגפני (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

גד ליאור, הפרשן הכלכלי של העיתון 'ידיעות אחרונות', פרסם סטטוס מפרגן לחברי הכנסת מיהדות התורה בדף הפייסבוק שלו. הוא התייחס לשר הבריאות יעקב ליצמן וליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני וציין כי הם עושים את עבודתם נאמנה. 

"אני חילוני. אני מצהיר כאן שמעולם לא הצבעתי ליהדות התורה או למפלגה חרדית", כתב ליאור. "אבל היום, כאשר תקפו את שר הבריאות יעקב ליצמן באשקלון בחמת זעם, אני רוצה לומר כאן חד משמעית: יעקב ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שכיהן בארץ הזאת מזה שנים רבות".

ליאור הוסיף ופרגן גם לח"כ משה גפני, יו"ר דגל התורה: "ח"כ משה גפני הוא יו"ר ועדת כספים מהמצטיינים שכיהנו אי פעם בכנסת ישראל. ונדמה לי שאני לא היחיד שסבור כך". 

בהתייחסו לכלל חברי מפלגת יהדות התורה, ציין ליאור כי הם מעולם לא נחשדו כמעורבים בפרשות פליליות, ומתנהלים באופן ישר. "אינני מכיר ביהדות התורה חברי כנסת שמבלים בחדרי החקירות של המשטרה, מגדפים ומשמיצים מבוקר עד ערב, או שמעשנים סיגרים יקרים וטסים במחלקה ראשונה לחו"ל. אני מדגיש, כחילוני - יהדות התורה היא אחת המפלגות היותר פעילות, יעילות וישרות בכנסת הזאת!"

בשיחה עם האתר 'בחדרי חרדים', הביע ליאור את דעתו: "השר ליצמן פועל יפה מאוד, יוזם ועוזר לכולם. לא זוכר כזה שר בריאות מעולם במדינה. ליצמן נלחם כמו שצריך בסוכר, דבר חשוב מאוד". על שאלת המראיין האם בעקבות כך יצביע ליהדות התורה בבחירות הבאות, השיב העיתונאי: "לא, אבל את האמת צריך להגיד".

תגיות:מפלגהיהדות התורהיעקב ליצמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה