חדשות בעולם

כלי תקשורת ערביים: חיל האוויר תקף באזור דמשק

בפעם השניה בתוך שבוע: כלי תקשורת ערביים מדווחים כי מטוסי קרב של צה"ל הפציצו את שדה התעופה הצבאי סמוך לדמשק

גבול ישראל סוריה (צילום: פלאש 90)גבול ישראל סוריה (צילום: פלאש 90)
אא

כלי תקשורת בסוריה ובלבנון דיווחו לפנות בוקר (רביעי) על סדרה של פיצוצים, שמקורם לא ברור, בשדה התעופה הצבאי "אל-מזה" בחלק המערבי של דמשק.

על פי רשת "אל-מיאדין", המזוהה עם חיזבאללה, ישראל תקפה הלילה מוצבים בשדה התעופה "אל-מזה" באזור דמשק מהמרחב האווירי הלבנוני. לפי הדיווח, כתוצאה מהתקיפה נשמעו פיצוצים עזים לסירוגין במשך חצי שעה.

"תושבי דמשק התעוררו בשעה ארבע לפנות בוקר לפיצוצים עזים, שובלי אש ועשן באזור שדה התעופה הצבאי אל-מזה הנושק לבירה דמשק", נאמר בדיווח. כמו כן דווח שגם אמבולנסים הגיעו למקום התקיפה, שכוונה למוצבים צבאיים בתוך השדה.

כמו כן, הבוקר נמסר באתר החדשות הלבנוני "א-נשרה" על דיווחים לא מאומתים על כך שישראל תקפה באזור שדה התעופה הצבאי אל-מזה מטה פיקוד ומסלול המראה. אך כאמור גם הוא לא הצליח לאשר את הדברים. שדה התעופה אל-מזה נחשב לאחד מהאזורים המאובטחים של המשטר בבירה וכולל שורה של מחסני נשק ותחמושת.

המשטר הסורי טרם מסר תגובה רשמית. גם בישראל סירבו להגיב פרסומים. 

כזכור, בשבוע שעבר אישרה סוריה כי ישראל תקפה פעמיים בפאתי דמשק, כשלפי דיווחים שונים רוסיה השתתפה בביצוע המתקפה. על פי "ראי אל יום", מטוסי חיל האוויר עשו שימוש בארבעה טילים, כאשר התקיפה הראשונה פגעה במחסן נשק של הצבא הסורי באזור אל-סבורה ליד דמשק, והתקיפה השנייה כוונה לשיירת מכוניות השייכת לחיזבאללה.

תגיות:חיל האווירדמשקסוריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה