חדשות בארץ

אמו של הילד ספדה לו: ""אנחנו מודים לאלוקים שנתן לנו לגדל אותך 10 שנים"

השבוע הובא למנוחות הילד חן בלוך בן ה-10, שנהרג בזמן שרכב על אופניו מפגיעת ניידת משטרה, בכניסה ליישוב תקוע. הוריו, גדעון ועדי, ספדו לו בבכי קורע לב ואמרו: "אנחנו מודים לאלוקים שנתן לנו לגדל אותך 10 שנים. אנחנו אוהבים אותך לעד, עם נשיקות וחיבוקים שלא נגמרים"

עדי וגדעון בלוך (צילום מסך)עדי וגדעון בלוך (צילום מסך)
אא

השבוע הובא למנוחות הילד חן בלוך בן ה-10, שנהרג בזמן שרכב על אופניו מפגיעת ניידת משטרה, בכניסה ליישוב תקוע. הוריו, גדעון ועדי, ספדו לו בבכי קורע לב ואמרו: "אנחנו מודים לאלוקים שנתן לנו לגדל אותך 10 שנים. אנחנו אוהבים אותך לעד, עם נשיקות וחיבוקים שלא נגמרים".

מהחקירה הראשונית עולה כי הילד הקפיד על כל כללי הזהירות בדרכים – חבש על ראשו קסדה, וחצה את הכביש במעבר החצייה. ואמנם הניידת המשטרתית שהגיחה פתאום מן הצד, לא נסעה במהירות מופרזת - אך מסיבה שטרם התבררה, הנהג לא הבחין בבלוך. "כל מילה מרגישה לי קלישאה", אמרה האם עדי מעל הקבר הפתוח. "אבל אני חייבת להיפרד ממך. אלוקים הוכיח לי שאנחנו לא יכולים לשמור על הילדים שלנו. הקסדה הייתה על הראש, וחצית במעבר חצייה. הנשמה שלך תמיד הייתה למעלה, כזה היית. ועכשיו הצטרפת לנשמה שלך.

"נולדת בשבת", ממשיכה האם ומספרת: "מצאת חן בעיני האל מאוד, והוא החליט שהוא רוצה אותך איתו. תפגוש שם את סבתא חנה, שעכשיו גם היא תיהנה ממך, עם הפרצוף הקונדסי שלך. אתה ילד 'שוקולית', ילד נצחי. הייתי רוצה לתת לך חיבוק כל כך חזק, ולפרוע לך את הבלורית – אבל זה לא יקרה. סליחה חמוד, שלא יכולנו לשמור עליך".

גם האב גדעון, בבכי קורע לב ספד את בנו ואמר בקול חנוק: "אני אוהב אותך ילד טהור שלי. היית תמיד עם ניצוץ בעיניים. ביקשתי ממני יום כיף של נסיעה באופניים בירושלים, שאותו אנחנו כבר לא נעשה".

תגיות:תאונההספדילדיםתהילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה