חדשות בעולם

ההורים נלחמו כנגד ההמתה המתוכננת, ובת השנה התעוררה פתאום מהתרדמת

צרפת: מארווה בת השנה אושפזה בבית החולים לפני כחודשיים, לאחר שלקתה בווירוס קטלני שכתוצאה ממנו, נכנסה לתרדמת ארוכה. הרופאים ביקשו לנתקה ממכשיר ההנשמה כחלק מהשם המכובס 'המתת חסד', אבל הוריה התנגדו בתוקף. השבוע התרחש הנס המיוחל

מארווה בת השנה. הנס הרפואי שהוכיח לרופאים שהכל אפשרי (צילום מסך)מארווה בת השנה. הנס הרפואי שהוכיח לרופאים שהכל אפשרי (צילום מסך)
אא

המקרה של מארווה בת השנה מצרפת, מוכיח כי לא תמיד שיקול דעתם של הרופאים נכון וצודק, בפרט כאשר מדובר בהחלטה ליטול את חייו של מאן דהוא (מה שמכונה בשם המכובס והמטעה "המתת חסד"): מארווה אושפזה בבית החולים לפני כחודשיים, לאחר שלקתה בווירוס קטלני שכתוצאה ממנו, נכנסה לתרדמת ארוכה.

לאחר שכל מאמצי הרופאים להעירה מהתרדמת עלו בתוהו - הגיעו למסקנה כי כדאי לנתקה ממכונת ההנשמה, וביקשו מהוריה של מארווה לחתום על טופס מיוחד שמאשר את המתתה. אחד ההסברים שניתן להם הוא שגם אם מארווה תתעורר, היא תצטרך להתמודד עם נזקים בלתי הפיכים שוודאי נגרמו למוחה, והסבל שתצטרך לעבור יהא גדול מנשוא.

אבל הוריה של מארווה התנגדו בכל תוקף לחתום על הטופס, ואף גררו את הסיפור לבית המשפט המקומי בצרפת - בבקשה שלא להישמע לעצת הרופאים, ולהמשיך לאפשר לבתם לחיות. בד בבד פרסמו עצומה בשם 'לא בלי מארווה', וזכו לקבל את תמיכתם של 100,000 איש.

עוד הם מתדיינים על השאלה האם להמית את התינוקת או לא, השבוע התרחש הנס ומארווה פקחה את עיניה והוכיחה לרופאים שגם ה'בלתי אפשרי' הופך ל'אפשרי' – כשהקב"ה באמת רוצה בכך.

תגיות:תינוקותנס רפואיתרדמת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה