חדשות בארץ

16 שנות מאסר למחבל שדקר יהודי

הסכם טיעון: המחבל שדקר בשנה שעברה יהודי ברחוב הנביאים - ירצה 16 שנות מאסר. בנוסף, הוא יידרש לשלם פיצוי של 80 אלף שקלים

הפיגוע ברחוב הנביאים (צילום: פלאש 90)הפיגוע ברחוב הנביאים (צילום: פלאש 90)
אא

16 שנות מאסר – זהו העונש שבית המשפט המחוזי בירושלים גזר על המחבל מוחמד בדר, תושב אבו דיס. בדר מואשם בכך שדקר אברך חרדי בתחילת חודש אייר האחרון, ברחוב הנביאים בירושלים. בנוסף למאסר, יפצה המחבל את האברך שנפצע ב-80 אלף שקלים.

גזר הדין הוטל על המחבל במסגרת של הסדר טיעון, בו הודה המחבל והורשע בעבירות של ניסיון רצח, החזקת סכין ושהייה בישראל שלא כדין.

הפיגוע הקשה התרחש בשנה שעברה, כאשר האברך הפצוע ישב על גדר בניין יחד עם אשתו ושני ילדיהם. המחבל הופיע מאחוריו, שלף סכין, וכפי שמופיע בכתב האישום – הוא הניף אותה אל עבר פלג גופו העליון של היהודי, כדי לדקרו למוות. היהודי הצליח להיעמד ולדחוף אותו בחזרה. במהלך המאבק נדקר האברך בכתפו השמאלית ונפגע באורח קל. בשלב זה השליך המחבל את הסכין לעבר ראשו של היהודי, והיא פגעה בראשו.

באותם רגעים הגיעו לזירה שוטרים שהצליחו לרדוף אחר המחבל אשר נמלט מהם למרחק קצר לכיוון בן שדאד, ובמהלך מנוסתו אף שמט מידו את הסכין. בסופו של דבר הוא נעצר על ידי השוטרים שהשתלטו עליו ועצרו אותו.

כאמור, היום (רביעי) הגיעה הפרקליטות להסדר טיעון עם המחבל בו הוטל עליו עונש מאסר של 16 שנים ופיצוי בגובה 80 אלף שקלים. הסדר הטיעון הגיע בשל קושי ראייתי מסוים.

תגיות:פיגוערחוב הנביאיםגזר דין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה