חדשות יהדות

מהפכת הצניעות של הכנסת: אורך החצאית כן קובע

קוד הלבוש בכנסת עוטה 'פנים' חדשות וחמורות סבר: בקרוב יתחילו המאבטחים של משכן הכנסת לאכוף את ההוראה ה'חדשה', שתאסור כניסת נשים עם חצאיות או שמלות קצרות (מעל לברך) ואנשים עם לבוש 'בלתי הולם' - אל מתחם הכנסת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קוד הלבוש בכנסת עוטה 'פנים' חדשות: בקרוב יתחילו המאבטחים של משכן הכנסת לאכוף את ההוראה ה'חדשה', שתאסור כניסת נשים עם חצאיות או שמלות קצרות (מעל לברך) ואנשים עם לבוש 'בלתי הולם' - אל מתחם הכנסת.

אמנם מדובר בהנחיה ישנה, שקיימת מאז ומתמיד בתקנון, אך ברבות הימים קצת 'נדחקה' לקרן זווית, עד שמבלי מישים – הפכה לזניחה.

מי שדאג לחידושה הוא לא אחר מאשר מנכ"ל המשכן, מר אלברט סחרוביץ', שלדידו הנוהל תקף לאו דווקא לאנשים שעובדים בכנסת, אלא אף לספקים, תלמידים, בעלי אישורי כניסה קבועים ואחרים.

וכך מובא בתקנון: "יש להופיע במשכן הכנסת בלבוש הולם. אין להופיע בלבוש שאינו מכבד את משכן הכנסת, ובכלל זה גופיות, חולצות בטן, מכנסיים קצרים, חצאיות ושמלות קצרות, כפכפים וכיו"ב. כמו כן, אין להגיע בלבוש בעל כיתוב פוליטי".

הטריגר לחידוש הנוהל דווקא עכשיו הוא מספר אי נעימויות שנגרמו לאחרונה, כאשר אנשי הביטחון נאלצו למנוע כניסת מבקרות שלבושן חרג מהנוהל הנ"ל. כעת מבטיחים בכנסת לאכוף את ההנחיה בצורה 'עדינה', שבמסגרתה אישה תפנה לאישה ותסב את תשומת לבה לעניין, ואילו גבר יפנה לגבר.

 

תגיות:צניעותחוקמהפךהכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה