חדשות בעולם

בת 8 חודשים עפה מתוך הרכב, היישר אל תוך ביוב - וניצלה

טקסס: תינוקת בת שמונה חודשים ניצלה באורח נסי, מתאונת דרכים קשה. למרות שעפה מתוך הרכב לתוך תעלת ביוב במרחק 30 מטרים – לא נפצעה מלבד שריטות קלות במצח. צוותי ההצלה: "היא לא בכתה בכלל. היא רק שכבה שם, וחיכתה לנו"

(צילום: shuuterstock)(צילום: shuuterstock)
אא

תאונת דרכים קשה התרחשה השבוע בכבישי טקסס, ארה"ב, כאשר רכב ובו משפחה שלימה – התנגש בעוצמה ברכב אחר. כתוצאה מההתנגשות, נזרקה תינוקת המשפחה בת השמונה חודשים למרחק של 30 מטרים מהרכב, ו'נחתה' בבור ריק של ביוב.

למרבה המזל, אף לא אחד מן המשפחה נפגע באורח קשה, וצוותי ההצלה שהגיעו למקום - דיווחו על 'נס' שכמותו לא ראו מימיהם. "כשהגענו למקום פגשנו בהורים מבוהלים, שלא הצליחו למצוא את בתם התינוקת", מספר הכבאי ג'וש מור. "פתחנו בחיפושים וסריקות, ולהפתעתנו – התינוקת נמצאה במרחק של 30 מטרים מאזור התאונה, כשהיא שוכבת בתוך בור של ביוב בשקט, ורק מחכה שמישהו יוציא אותה משם".

לדברי מור, התינוקת הקטנה לא נפצעה כלל - מלבד שריטות קלות על מצחה. "הדהים אותי שהיא לא בכתה ולא צרחה, אפילו קצת. היא רק שכבה שם והביטה בנו בשלווה", אמר. "אני בטוח שהייתה כאן איזושהי התערבות אלוקית לטובת התינוקת".

"כל כך הרבה פעמים אנחנו יוצאים לאירועים שמסתיימים רע מאוד", אמר מפקד תחנת הכבאות, כשדמעות מרצדות בעיניו. "המקרה הזה גרם לנו להרגיש טוב, והוא עוזר לנו לשמור על אופטימיות".

.לאחר חקירת המשטרה, התברר כי מושב הבטיחות של התינוקת הותקן שלא על פי הוראות היצרן, וככל הנראה – זו הסיבה שגרמה לתינוקת לעוף למרחק כה רב בעת ההתנגשות.

תגיות:תאונהתינוקותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה