חדשות בארץ

טרור המציתים: נעצרו 14 חשודים

המשטרה עצרה הבוקר חשוד ראשון בהסתה להצתה ועוד 13 חשודים בהצתות. ראש הממשלה הבהיר: "מי שמנסה לשרוף חלק ממדינת ישראל ייענש"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

לאחר פעילות מאומצת הצליחה המשטרה לעצור את החשוד הראשון בהסתה להצתה – בן 24 מרהטף, בנו של בכיר בתנועה האסלאמית. החשוד נחשד בכך שקרא בפייסבוק לצעירים להצית יערות. הוא כתב: "יש חלק מהחורשות שעוד לא הגיעה אליהן האש. צריך לקרוא למופרעים מהצעירים שלנו שיעשו את מה שצריך".

עד כה עצרה המשטרה כ-13 חשודים בהצתות בכל רחבי הארץ. החשודים נעצרו באזור יהודה ושומרון, וכן בסמוך ליישוב סאג'ור שבגליל ובעתלית. השר לביטחון פנים גלעד ארדן אמר הבוקר: "אנחנו נמצאים תחת טרור המציתים", והוא גם הורה לפעול נגד המסיתים.

עוד הוסיף ארדן: "אנחנו צריכים להיערך לסוג חדש של טרור – טרור המציתים, שגם הוא מונע מהסתה ברשתות החברתיות. המפכ"ל הנחה את אגף החקירות והמודיעין להקים צוות חקירה מיוחד, שכל אחת מהדליקות תיבחן ויינקטו כל האמצעים כדי לנסות למצות את חומרת הדין, במידה וזו הייתה הצתה, עם מי שיזם אותה".

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר אתמול (חמישי): "אנו עומדים מול טרור מציתים. אני רוצה לומר באופן הברור ביותר: כל דליקה שנגרמת כתוצאה מהצתה או מהסתה להצתה היא טרור לכל דבר ועניין. מי שמנסה לשרוף חלקים ממדינת ישראל ייענש".

תגיות:הצתההסתהשריפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה