חדשות בארץ

בתוך בית הכנסת: תינוק בן 8 חודשים ניצל בנס מחנק

תינוק בן 8 חודשים בלע שקית ניילון. בחסדי שמים ובעזרתו של כונן מד"א, השתעל התינוק והשקית נפלטה מגרונו

הניילון שנתקע וסיכן את הילד (צילום: מד"א)הניילון שנתקע וסיכן את הילד (צילום: מד"א)
אא

בן שמונה חודשים ניצל מחנק: מתפללי בית הכנסת במושב במועצה אזורית עמק לוד לא האמינו למראה עיניהם, כאשר אב מבוהל, המחזיק את בנו בן ה-8 חודשים, התפרץ לבית הכנסת בעיצומה של התפילה.

התינוק הנישא בזרועות אביו השתעל בצורה מוזרה והתקשה לנשום. נראה היה כי בכל רגע הוא עלול לאבד את הכרתו. 

"מרגע לרגע השיעול גבר, והבנתי שמשהו נתקע לתינוק בגרון וחונק את נשימתו", מספר שניאור ציק, כונן מד"א בכפר חב"ד. "מיד ניגשתי לאביו של התינוק, הזדהיתי כמתנדב מד"א וביקשתי ממנו לתת לי את התינוק. לקחתי אותו לידיי, סובבתי אותו וטפחתי בחוזקה בין השכמות. האב הנסער הסביר לי כי לא נתן לילד שום דבר לאכול וכי אין לו סיבה להיחנק".

"סובבתי את הילד. הוא הפסיק להשתעל", מספר ציק בהתרגשות. "והבחנו לתדהמתנו שניילון שקוף יוצא מגרונו. הסתבר שאחותו של התינוק אכלה עוגייה שהייתה עטופה בניילון. התינוק זחל, הבחין והכניסו לפיו".

בחסדי שמים, הצליח התינוק לפלוט מגרונו את השקית שחנקה אותו. "איני רוצה לחשוב כיצד זה יכול היה להסתיים", מוסיף הכונן שזכה להציל את חיי התינוק.

מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר כי: "עובדי ומתנדבי מד"א בכוננות מתמדת ותמיד ערים לסביבתם. אנו עדים למקרה שמוכיח פעם נוספת עד כמה חשוב לרכוש כלים מצילי חיים. אני קורא לציבור הרחב להירשם לקורסי עזרה ראשונה של מד"א ולקחת חלק במשימה החשובה הזו. יש בידכם את הכוח לעזור לנו להמשיך ולהציל חיים בכל מקום ובכל עת. כמו כן, צוותי מד"א המיומנים עומדים לרשות הציבור ויעניקו מענה רפואי מידי לכל פגיעה שעלולה להתעורר".

תגיות:חנקתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה