חדשות בארץ

האם ישראל תחת מתקפת פיגועי הצתות?

גולשים ערביים ברשתות החברתיות ואנשי דת מוסלמים מביעים שמחה על גל ההצתות הפוקד את ישראל בימים האחרונים

אא

גל השריפות שפוקד את הארץ מעורר דאגה במשטרה: מן המשטרה נמסר כי "גל הצתות פוקד את הארץ" – זאת לאחר ש-220 מוקדי אש התגלו לאורך היממה האחרונה, כשחק משמעותי מהשריפות נגרמו בבירור מהצתות.

ביער הזורע נמצאו שתי נקודות של הכנה להצתה על ידי צוות המתקן משמר הגבול. חוקרי המשטרה בוחנים האם מדובר בהצתה על רקע לאומני.

רבבות גולשים ממדינות ערב מגיבים על גל השריפות ברחבי ישראל ומביעים שמחה לאיד. דאחי חלפאן, סגן מפקד משטרת דובאי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ישראל אסרה על המואזין ואש התלקחה בה. אין לישראל ברירה, אלא להסכים לדו-קיום ושלום עם הפלסטינים. לא משנה כמה זמן יעבור, ידם תהיה על העליונה. לכן יחס טוב אליהם הוא הדרך הטובה ביותר עבור ישראל".

מישארי ראשד אל-עפאסי, איש דת כווייתי, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הצלחה רבה לשריפות :)". לאחר מכן הוסיף: "ישראל בוערת ומאבדת שליטה. היא מבקשת מבני בריתה עזרה אחרי שאסרה על תפילת המואזין בפלסטין הכבושה ובמקומות הקדושים שנגזלו". 

בתוך כך, החליטו השר לביטחון פנים גלעד ארדן והמפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך לתגבר משמעותית את סיורי המשטרה ומשמר הגבול באזורים המיועדים. בכך הם מקווים לייצר הרתעה משמעותית ולחזק את יכולת הגילוי המהיר של המציתים.

תגיות:משטרההצתהשריפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה