חדשות בארץ

מדוע ראשון לציון אינה נלחמת בהתבוללות?

חבר מועצת עריית ראשון לציון יצא בהצעה נועזת: לימוד שיעורים נגד התבוללות, כדי להגן על בנות העיר מפני הערבים שמסתובבים ברחובות. ומדוע כינה ראש העיר את ההצעה כ"הזויה"?

מאיר עקיבא (באדיבות המצולם)מאיר עקיבא (באדיבות המצולם)
אא

הצעה חדשה ומעניינת בראשון לציון: מאיר עקיבא, חבר מועצת העיר, הודיע השבוע כי הוא עומד להגיש בימים הקרובים הצעה הקוראת לקיום שיעורים נגד התבוללות בבתי הספר ברחבי העיר, שבמהלכם יבהירו לתלמידים את ההשלכות החמורות כאשר נוצרים קשרים מסוג זה.

עקיבא גם הסביר:  "ידוע לי שמבחינה חוקית איני יכול למנוע מהערבים להסתובב בעירנו ולבלות בקרב בנותינו, גם ידוע לי שעל בנות ישראל לא אוכל להטיל כל איסור או מגבלה. כל רצוני הוא להגביר את המודעות של הצעירות והנערות, ליחסים ולהתעללויות שחוות נשים יהודיות שמתחתנות עם ערבים ועוברות לגור עמם בכפרים בהמשך הקשר".

בעקבות ההצעה נוצרה סערה לא פשוטה בקרב תושבי העיר, כאשר תושבים רבים האשימו את עקיבא בגזענות. יו"ר סניף מרצ בעיר אף הודיע כי הוא מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד ההצעה המסיתה.

אולם מאידך, היו גם תושבים שברכו על כך, והפיצו דרך הרשתות החברתיות סיפורים לא מעטים על אותם ערבים ישראליים שמבלים בעירם ומגיעים לכל מקום בילוי כמו כל אזרח רגיל. התושבים אף הדגישו כי הבעיה העיקרית שלהם היא בכך שאותם ערבים מתחילים עם בנות ישראל ומפתים אותן לצאת עמם.

האם באמת ההצעה הנועזת תצא לפועל, ושיעורים מיוחדים בנושא יועברו בבתי הספר? את התשובה לכך ניתן לראות מהתגובה שנמסרה מלשכתו של ראש העירייה: "לא כל הזיה של חבר מועצה ראויה לתגובה", כך הגיב ראש המועצה, והדברים ברורים.

תגיות:מאיר עקיבאהתבוללותראשון לציון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה