חדשות בעולם

מזעזע: הנהג שאל את הילדים אם הם מוכנים למות - והתהפך בכוונה עם האוטובוס

תפנית ב'תאונת' אוטובוס הילדים, שהתנגש אתמול (ג') בעץ: עדויות רבות מעידות כי הנהג שאל את הילדים בקול רם 'האם אתם מוכנים למות', והתנגש בעץ בכוונה. "השכנים שמעו רעש של פיצוץ אדיר, ויצאו לרחוב בבהלה לראות מה קרה". חמישה ילדים בגילאי 6-8 נהרגו, ורבים מאושפזים בבית החולים

זירת האירוע (צילום: CBS NEWSׂׂׂׂׂזירת האירוע (צילום: CBS NEWSׂׂׂׂׂ
אא

זעם וזעזוע בטנסי, ארה"ב: נהג של אוטובוס ילדים, שהיה בדרכו לבית הספר עם 35 ילדים – התנגש בעוצמה בעץ, ככל הנראה, שניות לאחר ששאל את הילדים האם הם מוכנים למות. בתחילה חשבו כי מדובר בתאונה, אך כשנסיבות המקרה נבדקו לעומק, עלתה תמונת מצב קשה ובלתי הגיונית.

רישיון הנהיגה של הנהג, ג'ונתוני ווקר - נשלל לפני שנתיים, בשל אי תשלום הביטוח. אולם זה לא מה שמנע ממנו לעלות על הכביש בכל זאת, ולסכן לא רק את עצמו כי אם גם את הילדים האומללים שהסיע.

התנהגותו זו, גבתה אתמול מחיר גבוה: חמישה ילדים נהרגו כתוצאה מההתנגשות בעץ, ו-23 נפצעו והובהלו לבית החולים. ההתנגשות הייתה כה חזקה, עד שהאוטובוס כמעט והתפצל לשניים. "השכנים שמעו פיצוץ עז, ויצאו לרחוב בבהלה כדי לראות מה קרה", מספר אחד השוטרים שנכח בזירה. "רק כששמעו את קולם של הילדים שצעקו ובכו, הבינו את גודל האסון".

מהתחקיר הראשוני עולה כי המהירות שבה נהג ווקר, הייתה הרבה יותר גבוהה מהמהירות המרבית המותרת באותו אזור – 30 קמ"ש. עוד עולה מעדויות רבות שנאספו באותו תחקיר, כי רגעים ספורים לפני שהתנגש בעץ, פנה ווקר אל הילדים ושאל אותם האם הם רוצים למות. "הייתה לי הרגשה לא טובה לגבי הנהג הזה, מהיום שהוא התחיל לעבוד", אומרת אחת האימהות שבנה בן השבע, נהרג בהתנגשות. "במשך שלושה חודשים התלוננתי עליו בבית הספר, אבל אף אחד לא שמע את הטענות שלי. הבן שלי רצה להיות רופא, ועכשיו הוא לא יכול".

הנהג שהתנגש בעץ. יואשם בגרימת התאבדות המונית (צילום: cbs news)הנהג שהתנגש בעץ. יואשם בגרימת התאבדות המונית (צילום: cbs news)
זירת האירועזירת האירוע

אב שבור שקיבל את הבשורה על מות בתו בת הששאב שבור שקיבל את הבשורה על מות בתו בת השש
ההרוג בן השבע, שחלם להיות רופאההרוג בן השבע, שחלם להיות רופא

תגיות:תאונהאוטובוסילדיםטנסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה