חדשות בעולם

מרגש: האב הסוכרתי שהתמוטט, ניצל בזכות בנו בן השלוש

"בתחילה הכל היה בסדר איתי", משחזר אביו מארק. "לני ג'ורג' ואני היינו לבד בבית, והלכתי למטבח כדי לקחת משהו לאכול. הדבר האחרון שאני זוכר הוא שהייתה לי סחרחורת נוראית, וראיתי מסכים שחורים מול העיניים". חשיבתו המהירה של בנו, ללא ספק הצילה את חייו

לני ג’ורג ואביו מארק (צילום מסך יוטיוב)לני ג’ורג ואביו מארק (צילום מסך יוטיוב)
אא

לפעמים, ילדים עושים דברים כלל לא הגיוניים. כאלה שלא עולים בקנה אחד עם מנת המשכל שאמורה להיות להם בגיל מסוים, או כך לפחות אנחנו חושבים: ילד בן שלוש בשם לני ג'ורג' ג'ונס - הציל את חיי אביו חולה הסוכרת, שהתמוטט השבוע במטבח הבית כתוצאה מצניחת סוכר (היפו) פתאומית.

"בתחילה הכל היה בסדר איתי", משחזר אביו מארק. "לני ג'ורג' ואני היינו לבד בבית, והלכתי למטבח כדי לקחת משהו לאכול. הדבר האחרון שאני זוכר הוא שהייתה לי סחרחורת נוראית, וראיתי מסכים שחורים מול העיניים".

מארק התמוטט על רצפת המטבח, אך חשיבתו המהירה של לני ג'ורג' – הצילה אותו ממוות. למרות שלא ידע מה קורה לאביו ומעולם לא דיברו איתו בבית על מחלתו (וכל שכן לא הסבירו לו כיצד צריך לנהוג במקרים כאלה) – לני ג'ורג' רץ, סחב את הכיסא הכחול הקטן שלו לעבר המקרר והוציא ממנו שני מיכלי יוגורט פירות ודגנים.

כשמארק פקח את עיניו, הוא לא הבין מה קורה. "לני ג'ורג' רכן מעליי עם יוגורט וכפית, והאכיל אותי כמו ילד קטן", אומר מארק כשעיניו מלאות בדמעות.

חשיבתו המהירה של בנו, ללא ספק הצילה את חייו. "הוא כנראה האכיל אותי מספיק, כדי שרמות הסוכר שלי יעלו. המשכתי לשכב על הרצפה כחצי שעה, כדי לקבל כוחות. ורק אז לקחתי את טבליות הגלוקוז שלי, שמצילות אותי מתרדמת סוכרתית".

מארק הוא חולה סוכרת סוג 1, ועליו לקחת אינסולין ארבע פעמים ביום. "זה היה ביום ראשון בלילה", משחזרת אמה בת ה-31, אשתו של מארק. "הייתי חייבת לנסוע לאמי שגרה בקרבתנו, ומארק ולני ג'ורג נשארו בבית יחד. כשחזרתי, ראיתי שמארק נראה ממש לא טוב ושאלתי אותו מה קרה. אבל לני ג'ורג' ענה במקומו ואמר לי: 'אני הצלתי את אבא'. מארק אישר שזה נכון, וסיפר לי מה קרה. אין לי מושג איך הילד ידע מה צריך לעשות, איך הוא לא איבד עשתונות כשראה את אבא שלו מתמוטט על הרצפה ואיך הוא בכלל חשב שדווקא אוכל זה מה ש'יחזיר' את אבא למצב רגיל. אני באמת עדיין בהלם מכל מה ששמעתי. התרחיש יכול היה להסתיים אחרת לגמרי, אם הבן שלי לא היה עושה את מה שהוא עשה. אנחנו כל כך גאים בו".

תגיות:הצלהנסילדיםמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה