חדשות בארץ

תאונת שרשרת קשה בין אוטובוסים וכלי רכב: 61 פצועים

אוטובוס מלא בנוסעים איבד שליטה, פגע באוטובוס נוסף ובמספר כלי רכב נוספים - ואז התנגש בקיר. 61 נפצעו, רובם באורח קל בלבד

(צילומים: דוברות איחוד הצלה)(צילומים: דוברות איחוד הצלה)
אא

תאונת דרכים קשה אירעה הבוקר (ראשון) בכביש 44, סמוך לצומת חולון. מבדיקה ראשונית של התאונה עולה כי אוטובוס מלא בנוסעים איבד שליטה, פגע באוטובוס נוסף ובמספר כלי רכב, ואז התנגש בקיר.

כתוצאה מתאונה, נפצעו עשרות: 60 איש באורח קל, והם סובלים מחבלות ומכות יבשות, ואישה כבת 28 באורח בינוני.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים, ופינו לבתי החולים: איכילוב, תל השומר, וולפסון ואסף הרופא. בעקבות התאונה, נחסמה התנועה מצומת הולץ לצומת חולון. במקום עומסי תנועה כבדים, והמשטרה קוראת לנהגים ליסוע בדרכים חילופיות.

חובש רפואת חירום במד"א, אריה פרקש, סיפר כי המראה היה קשה. "כשהגענו למקום התאונה, ראינו מכוניות מעוכות, שכריות האוויר בתוכן נפתחו, אוטובוס כשחלקו הקדמי מעוך עמד על אי התנועה, ואוטובוס עם שמשה קידמת מנופצת בסמוך. המכוניות היו פזורות לאורך 3 צמתים סמוכים".

"הפצועים כולם היו בהכרה מלאה, חלקם ישבו על הכביש, חלקם שכבו וחלקם התהלכו. ערכנו סריקה ומיון ראשוני לפצועים ולאחר טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטח פינינו אותם לבתי החולים הסמוכים כשמצבם של הפצועים בינוני וקל", הוסיף.

מהמשטרה נמסר כי "מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי אוטובוס שהגיע לצומת חולון מכיוון מזרח למערב, פגע, מסיבה שטרם התבררה, באוטובוס אחר ובכמה כלי רכב נוספים. האוטובוס המשיך בנסיעה לתוך הצומת ופגע באוטובוס נוסף ובעוד  כלי רכב. האוטובוס חצה אי תנועה ונעצר על רמפה בצד השני של הכביש. מהמקום פונו עד כה 55 פצועים ועל פי גורמי הרפואה מצבם קל. כעת מתרכזים המאמצים בחקירת האירוע ובהחזרת התנועה במקום לסדרה בצורה המהירה ביותר, על מנת לאפשר את החזרה לשגרה".

דובר אגד, רון רטנר, מסר כי "נסיבות התאונה עדיין לא ברורות, ואגד ישתף פעולה עם משטרת ישראל ככל שיידרש. הערכה ראשונית של גורמי המקצוע במקום היא כי ייתכן ומדובר בכשל של הגורם האנושי, אולם הדברים ייבדקו בהמשך ביסודיות. נהג האוטובוס, בן 65, נקלט באגד בחודשים האחרונים כחלק מהמאמץ הרחב לאייש תקני נהגים חסרים בתחבורה הציבורית, והחל לנהוג בקווי השירות לפני כחמישה חודשים. בוחן התאונות הראשי של אגד, סנ"צ בדימוס פרדי הרשקוביץ', נמצא במקום התאונה ומסייע בחקירה. אגד מאחל החלמה מהירה לפצועים".

תגיות:אגדתאונת דרכיםאוטובוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה