חדשות בארץ

נס לאור היום: גננת הצילה פעוט שנחנק מבננה - בזכות מגנט שקיבלה השבוע

לא יאומן: באותו שבוע שבו קיבלה הגננת דף הוראות מגנטי מ'איחוד הצלה' - נאלצה להשתמש בו והצילה את חיי הפעוט בן השלוש, שנחנק מבננה

אא

נס בגן הילדים בבני ברק: פעוט בן שלוש מגן תלמוד תורה בבני ברק, ניצל מחנק בעקבות בננה שאכל, בזכות תושייתה של הגננת בגן - שהפכה לגיבורת היום. הכל התחיל כשהפעוט אכל את הקינוח שלו, במהלך ארוחת הצהריים, ובתוך דקות החל להשתעל ולהשתנק.

הגננת, שזיהתה את התרחיש בדיוק בזמן, לא איבדה את העשתונות. היא מיהרה להזעיק את צוות מד"א, ובד בבד, במהירות הבזק - ניגשה למקרר והורידה ממנו דף מגנט של 'איחוד הצלה' ובו הוראות פעולה במקרה של חנק.

בהתאם להוראות, הפכה הגננת את הפעוט על גבו, טפחה עליו קלות ובמקביל תחבה את אצבעה אל פיו. הוא אומנם נשך אותה בחוזקה, אבל הגננת לא ויתרה והמשיכה בפעולה זו עד שבחסדי ה' יתברך - החסימה השתחררה, והפעוט חזר לנשום נשימה סדירה.

חובש מד"א בשם ברק עוזרי שהגיע לזירה ביחד עם מתנדבים מיחידת האופנוענים של 'איחוד הצלה', אמר כי בזכות חשיבתה המהירה של הגננת - הפעוט ניצל באורח נס. "כשהגענו הייתה בגן בהלה גדולה, אבל המשבר העיקרי בעצם חלף, כי במקביל לטלפון אלינו הגננת נזכרה שקיבלה השבוע מגנט למקרר מאיחוד הצלה שמפרט איך לטפל במקרי חנק. היא הורידה את המגנט והלכה בדיוק לפי ההוראות שמופיעות עליו. רק בגלל שהיא מילאה באופן מדויק אחר ההוראות, היא הצילה לו את החיים. המגנט עם ההוראות הציל את חיי הפעוט".

תגיות:בננהגןנסילדיםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה