חדשות בארץ

התינוק הכחיל, השוטרים הצילו את חייו

שוטרים שנסעו ברחובות צפת נתקלו באם שבידיה תינוק שלא נושם, הם ביצעו בו החייאה ופינו אותו לבית החולים. התינוק שרד ללא פגע

(תמונת אילוסטרציה)(תמונת אילוסטרציה)
אא

הצלת חיים של ממש אירעה ביום חמישי האחרון, כאשר שוטרים שהסתובבו ברחובות העיר צפת נתקלו באישה שאוחזת בידיה תינוק כבן שלושה חודשים שאינו נושם.

התברר שהתינוק ישן שנת צהריים, וכשאמו ניגשה אליו היא גילתה שצבע עורו כחול והוא לא נושם. במהירות היא יצאה עם בעלה ברכבם הפרטי לכיוון בית החולים זיו, אך בשל עומסי תנועה הם לא הצליחו להתקדם. בשלב זה הם הבחינו בניידת המשטרה והאם רצה אל השוטרים.

בהשגחה פרטית, השוטרים הבינו את המתרחש, הכניסו את האם עם התינוק לניידת והחלו לדהור אל עבר בית החולים. במהלך הנסיעה גילה אחד השוטרים תושייה כאשר לקח את הפעוט והחל לבצע בו פעולות ראשונות של החייאה. במקביל לכך דיווח השוטר השני לבית החולים כי יש להכין את הצוות הרפואי לסיטואציה המורכבת.

ואכן, כשהגיעה הניידת לרחבת המיון של בית החולים זיו המתינו להם שם פרמדיקים של מד"א וצוות רופאים. השוטר מסר להם את התינוק שקיבל באופן מידי את הטיפול הרפואי הדרוש.

ד"ר מייקל הררי, רופא בכיר במרכז בריאות הילד, סיפר: "לאחר ביצוע הנשמה, התינוק חזר לנשום באופן עצמאי. נערכו לו בדיקות מקיפות וביום שישי שוחרר לביתו".

השוטרים מסרו: "אנו מאושרים שהיינו במקום הנכון ובזמן הנכון. כהורים לילדים הרגשנו את הכאב של האם ועשינו הכל כדי שהתינוק יחיה. תפקידנו הראשון במעלה הינו הצלת חיים".

תגיות:תינוקשוטריםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה