חדשות בעולם

גל המחאות בארה"ב נמשך: 17 בני אדם נעצרו

זו היממה הרביעית ברציפות שארה"ב סוערת בעקבות הפגנותיהם של תומכי קלינטון. 17 בני אדם נעצרו במהלך ההפגנות

אא

גם הלילה והבוקר (ראשון) נמשך גל המחאות בארה"ב נגד בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות. זוהי היממה הרביעית ברציפות בה מתרחשות הפגנותיהם של הדמוקרטים נגד הנשיא הנבחר.

מאז תחילת גל המחאות, נעצרו לפחות 17 בני אדם. ארבעה מתוכם עצורים בשל חשד למעורבות בירי במפגין במהלך ההפגנה שנערכה אתמול באורגון. 

אמש (מוצ"ש) נפצעו שני שוטרים במהלך הפגנה שהתקיימה באינדי שבאנאפוליס. בנוסף, אלפים צעדו בניו יורק, קליפורניה ואטלנטה.

בעקבות ההפגנות האלימות פרסמה טורקיה אזהרת מסע לאזרחיה לארצות הברית.

על רקע המחאות, בארה"ב גוברת הדאגה מעליה במפלס גילויי הגזענות מאז בחירתו של טראמפ לנשיאות. יצוין כי טראמפ מצדו, ניסה בנאום הניצחון שלו ובראיונות שהעניק לתקשורת האמריקנית להנמיך את הלהבות, ולצאת בשורה של מסרים שירגיעו את הדמוקרטים. טראמפ הודיע כי הוא "ינסה לסיים את הסכסוך הישראלי פלסטיני", וכן הצהיר כי ישקול להשאיר חלקים מרפורמת הבריאות של אובמה.

בראיון שהעניק ל"וול סטריט ג'ורנל", אמר טראמפ כי בראש סדר העדיפויות שלו יעמדו אבטחת הגבול מפני מבריחי סמים ומהגרים בלתי חוקיים והסרת רגולציות על מוסדות פיננסיים. טראמפ הבטיח כי הוא יספק מקומות עבודה לאזרחי אמריקה על ידי פרויקטים לאומיים לתשתיות ושיפור הסכמי הסחר הבינלאומי.   

כאשר נשאל בראיון האם יפעל על מנת להאשים את קלינטון בפרשת המיילים, אמר טראמפ: "זה לא דבר שחשבתי עליו יותר מדי, כי אני רוצה לפתור את נושאי הבריאות, הג'ובים, אבטחת הגבולות, רפורמת המסים". כזכור, בפגישתו עם אובמה, הוא התבקש שלא למנות תובע לפרשת המיילים.

תגיות:ארה"בהפגנהדונלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה