חדשות בעולם

קלינטון בנאום ההפסד: "זה כואב וזה יכאב במשך זמן רב"

קלינטון בנאום ההפסד קראה לתומכיה: אנחנו מוכרחים לקבל את דונלד טראמפ בראש פתוח ולתת לו הזדמנות להנהיג", והיא גם הבטיחה: "יום יבוא ולארה"ב תהיה נשיאה"

אא

הילרי קלינטון נשאה הערב את נאום ההפסד שלה לפני המצלמות. קלינטון הייתה נרגשת מאוד, ואחרי שהודתה לתומכיה הרבים, היא ציינה: "זו לא התוצאה שלה קיווינו ואני מצטערת שלא ניצחנו בבחירות האלה למען ערכי ארצנו, אבל אני מרגישה גאה בקמפיין הנפלא שבנינו יחד. אתם נציגיה של אמריקה הטובה ביותר, ולהיות המועמדת שלכם היה הדבר הטוב ביותר בחיי".

עוד הוסיפה קלינטון: "אני יודעת כמה אתם מאוכזבים, וכך גם עשרות מיליוני אמריקנים שקיוו כל כך. זה כואב וזה יכאב במשך זמן רב, אבל אני רוצה שתזכרו שהקמפיין שלנו לא עוסק באדם אחד או במערכת בחירות אחת – הוא עסק באמריקה כולה. ראינו שארצנו סובלת מפילוג עמוק, אבל אני עדיין מאמינה באמריקה ותמיד אמשיך להאמין בה. אנחנו חייבים לקבל את התוצאות ולהביט לעתיד. דונלד טראמפ עומד להיות הנשיא שלנו ואנו חייבים לקבל אותו בראש פתוח ולתת לו הזדמנות להנהיג".

בדבריה פנתה באופן מיוחד לנשים שנתנו לה את קולותיהן: "אני רוצה שתדעו ששום דבר לא גרם לי גאווה גדולה יותר מאשר להוביל את מאבקכן. יום יבוא ולארה"ב תהיה נשיאה. אני יודעת שיום אחד מישהי עוד תעשה זאת, ואני מקווה שזה יקרה מהר יותר מכפי שאנחנו חושבים כרגע".

לסיום הדגישה קלינטון: "אני עדיין מאמינה באמריקה, ומאמינה שימינו הטובים ביותר עדיין נמצאים לפנינו". 

תגיות:הפסדקלינטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה