חדשות בארץ

הודו לה’ כי טוב: פיגוע הדקירה נמנע, בזכות עירנותו של צלם חרדי

בחסדי ה' יתברך, והודות לעירנותו של הצלם החרדי קובי שירה – נמנע אתמול פיגוע דקירה של חתן וכלה, במהלך צילומים שנערכו ביפו. "הכלה רעדה כמו מאוורר כשהוא התקרב אלינו", משחזר שירה את רגעי האימה בהם זיהה את המחבל ואת הסכין השחורה שבידיו, והזדרז להגיב בהתאם

קובי שירה (צילום: דף הפייסבוק של קובי שירה)קובי שירה (צילום: דף הפייסבוק של קובי שירה)
אא

הצלם החרדי קובי שירה, שנכח אתמול (ג') בלילה בצילומי חתונה ברחובות יפו – הצליח למנוע פיגוע דקירה, כשבאמצע הצילומים זיהה אדם בעל חזות מוזרה מתקרב אל זירת הצילומים. "ראיתי מישהו מתקרב אלינו עם חפץ ביד, והוא התנשם בצורה לא נורמלית", אמר שירה בריון שנעשה עמו ב'חידודון'. "הייתה לו שפת גוף מוזרה, ופתאום אני רואה שהוא מעביר סכין מיד ליד. ישר נדלקה לי נורה אדומה", סיפר.

"אם הייתי לבד, מילא. אבל אני עם חתן וכלה, והם כאלה עדינים. הכלה רעדה כמו מאוורר כשהוא התקרב אלינו". סיפר שירה, שבחסדי ה' יתברך הצליח שירה לפעול לפני שיהא זה מאוחר מדי. שירה מיהר להכניס את החתן והכלה למכוניתו והזעיק למקום את המשטרה.

לדבריו, באותם רגעים נערך לתרחיש הגרוע מכל, כולל עימות חזיתי עם בן המיעוטים. "מי שמכיר אותי יודע שאני לא פחדן. הייתי בלחץ, אבל ידעתי שאני הולך לדפוק לו את המצלמה בראש", אמר.

אלא שלטענת שירה, עד שהשוטרים הגיעו (בערך תוך 10 דקות) - הספיק המחבל בדרך כלשהי, להעלים את הסכין.

צפו בתיעוד:

 

תגיות:חתן וכלהפיגוענסצילום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה