חדשות בעולם

נאום הניצחון של טראמפ: "הילארי התקשרה לברך אותי"

זמן קצר לאחר שהוכרז כזוכה האולטימטיבי בבחירות לנשיאות, נשא המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ את נאום הניצחון שלו, הודה לכל תומכיו ואמר: "הרגע קיבלתי טלפון ממזכירת המדינה קלינטון. היא בירכה אותנו על הניצחון שלנו, וגם אני בירכתי אותה ואת משפחתה על מאבק קשה. היא נלחמה מאוד קשה ועבדה הרבה זמן. אנחנו חייבים לה תודה על השירות שלה למדינתנו"

אא

זמן קצר לאחר שהוכרז כזוכה האולטימטיבי בבחירות לנשיאות, נשא המועמד הרפובליקני דונאלד טראמפ את נאום הניצחון שלו, הודה לכל תומכיו ואמר: "הרגע קיבלתי טלפון ממזכירת המדינה קלינטון. היא בירכה אותנו על הניצחון שלנו, וגם אני בירכתי אותה ואת משפחתה על מאבק קשה. היא נלחמה מאוד קשה ועבדה הרבה זמן. אנחנו חייבים לה תודה על השירות שלה למדינתנו".

בתוך דבריו התייחס טראמפ לשורה של שינויים שהוא מתכנן לבצע במסגרת תקופת נשיאותו, כולל שינוי פני הכלכלה הנוכחית. "אנחנו מתכוונים לבנות בתים, בתי חולים, בתי ספר, כבישים, גשרים... נבנה הכל מחדש, ומיליונים משלנו יבנו את המדינה הזאת. במשך כל חיי הייתי בעסקים, עכשיו אני רוצה לבנות את המדינה שלנו עבור אנשים. יש פה פוטנציאל מדהים, אני מכיר את הארץ הזאת וכל אמריקאי יוכל למצות בה את הפוטנציאל שלו.

"לא נשכח אף אחד. נדאג סוף סוף גם לאוכלוסיית הקשישים שלנו, והכרתי הרבה מהם במהלך הבחירות. אני מתכוון לעבוד קשה ולגרום לכישרונות במדינה לפרוץ", הבטיח והוסיף: "יש לנו תוכנית כלכלית מעולה, ותהיה לנו הכלכלה הכי חזקה בעולם".

בביטחון גמור ובפה מפיק מרגליות, המשיך טראמפ להבטיח הבטחות על גבי הבטחות. "אין חלום שהוא גדול מדי. כל מה שאנחנו רוצים – יקרה בעתיד שלנו. כי לארה"ב מגיע הטוב ביותר, ואנחנו נחלום בגדול. אנחנו חייבים לעשות זאת, לחלום על דברים יפים".

וגם לתומכיה של הילארי קלינטון מציע טראמפ הצעת 'ייעול'. "למי שבחרו לא לבחור בי, צריך כעת לבחור ביחד להמשיך ולהצעיד קדימה את המדינה שלנו. אנחנו תנועה שתאחד את כל הגזעים, הדתות והאמונות, תנועה של אנשים שאוהבים את המדינה שלהם וחולמים על עתיד בהיר יותר להם ולמשפחתם. אנחנו נבנה מחדש את החלום האמריקני".

עוד הבטיח טראמפ לשקם את התשתיות, לתת עבודה למיליונים, לדאוג לאנשי צבא וותיקים, ולהכפיל את הצמיחה הנוכחית בכל תחום ותחום.

"בתום ארבע שנים, אתם תאמרו שזה היה משהו שהייתם גאים מאוד לעשות", מסיים טראמפ את נאומו. "למרות שהקמפיין נגמר, העבודה שלנו בתנועה הזאת רק מתחילה, ונעשה עבודה שאני מקווה שתהיו מאוד גאים בה, ובנשיא שלכם. זאת תהיה תקופה מדהימה. תודה. אני אוהב את המדינה הזאת".

תגיות:ניצחוןבחירותארה"בדונאלד טראמפהילארי קלינטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה