חדשות בעולם

דרמה ענקית בארה"ב: טראמפ ניצח במירוץ לנשיאות

ניצחון מוחץ: על אף שהסקרים ניבאו ניצחון לקלינטון ולמרות כל המהמורות שבדרך – ניצח דונאלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, והטביע את שמו על דפי ההיסטוריה הפוליטית. שכן מאז ימי אייזנהאואר לא כיהן בבית הלבן, אדם מחוסר משרה פוליטית כלשהי

אא

ניצחון מוחץ: על אף שהסקרים ניבאו ניצחון לקלינטון ולמרות כל המהמורות שבדרך – ניצח דונאלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, והטביע את שמו על דפי ההיסטוריה הפוליטית. שכן מאז ימי אייזנהאואר לא כיהן בבית הלבן, אדם מחוסר משרה פוליטית כלשהי.

למרות חוסר הניסיון שלו בפוליטיקה, הצליח טראמפ לכבוש את היעד שהציב לעצמו ולהכניע את יריביו הפוליטיים, את הסקרים שניבאו ניצחון לקלינטון, את הפרשנים שחזו מפלה ואפילו את הכשלים הטכניים שהיו אתמול מנת חלקם של הבוחרים, כשהצביעו טראמפ ואיכשהו הקולות עברו לקלינטון.

ההכרזה על נצחונו של טראמפ מתבססת על נתוני האלקטורים של טראמפ (305) לעומת אלו של קלינטון שעומדים על 233. נצחונו זה יזכה את טראמפ בכיסא הנשיאות לארבע השנים הקרובות – עובדה השופכת אור על ההשפעות והשינויים שייתכנו במערכת המשפטית ובזרוע השלטון, בהיותן תחת סמכות של מפלגה רפובליקנית.

טקס ההשבעה של טראמפ לנשיאות צפוי להיערך ב-20 בינואר 2017. או אז ייפרד הבית הלבן מברק אובמה, אחרי שמונה שנים בהן כיהן כנשיא.

תגיות:נשיאותארה"בדונאלד טראמפהילארי קלינטון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה