פעילות הידברות

בית הידברות מציג: סדנא להדרכת חתנים וכלות

אם גם אתם עומדים בפני הפרק המשמעותי בחייכם של נישואין והקמת בית, או נמצאים בעיצומה של השנה הראשונה לכך - הסדנה הזו מיועד לכם - סדנא להדרכת חתנים וכלות

  • ז' חשון התשע"ז
אא

בעקבות הביקוש הרב והצלחת הסדנא בית הידברות פותח מחזור נוסף, מחזור 5 בסדנא זוגית.

בסדנה יקבלו המשתתפים כלים מדהימים שילוו אותם לכל החיים, ויעזרו להם לפתח את המודעות הזוגית, מה שיוכל לחסוך מראש הרבה עוגמת נפש בהמשך.

הקורס יועבר על ידי הרב איתמר אינהסאזן, מרצה בכיר לענייני זוגיות ומדריך חתנים, ועל ידי הרבנית שרה לוי, המשמשת כמדריכת כלות, וכיום מתעסקת במתן הכשרה למדריכות כלות. באחד מימי הסדנה יגיעו גם הרב זמיר כהן והרב אבנר קאווס, שימסרו הרצאה חשובה בנושא.

"הגעתי לקורס בעיניים דומעות", מספרת טל, אחת המשתתפות. "הארוס שלי לחץ עליי להגיע, כשאני רק רציתי לברוח משם ולא הבנתי מה זה קשור אליי בכלל. בסופו של דבר, אני מסיימת את הקורס לא רק כשאני מופתעת לטובה, אלא אני גם מרגישה שהרבנית שרה לוי שינתה את כל הגישה שלי בנוגע לזוגיות וליהדות, ולימדה אותי דברים שארצה לשמר כל חיי. אין לי מילים לתאר את החוויה המיוחדת הזאת, מומלץ בחום".

"היה מאוד יפה והשיעורים היו מאוד חיוניים", מוסיפה שני, שהגיעה לסדנה יחד עם בעלה. "היינו שם לפני החתונה, והתחתנו לפני שלושה שבועות. אין ספק שזה תורם הרבה, בהבנה של איך להתייחס לגבר ולאישה, ומהם חיי נישואין ואחריות".

הסדנה תחל אי"ה בימי שלישי, ה' טבת, 3.1.2017. לפרטים והרשמה התקשרו אל 073-2221300. מספר המקומות מוגבל.

תגיות:בית הידברותזוגיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה