חדשות בארץ

זינוק מדאיג בנפגעי תאונות הדרכים: עליה של 6% במספר ההרוגים

מתחילת השנה הלועזית ועד כה נהרגו בכבישי ישראל 323 בני אדם. מדובר בעלייה משמעותית של 6% ביחס לשנה שעברה

תאונת הדרכים הקטלנית בבאר שבע (צילום: דוברות כבאות והצלה)תאונת הדרכים הקטלנית בבאר שבע (צילום: דוברות כבאות והצלה)
אא

הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים פרסמה אתמול (ראשון) דו"ח שבועי מדאיג: מתחילת השנה ועד אתמול נהרגו על כבישי ישראל 323 בני אדם. מדובר בעלייה כואבת של 6% לעומת השנה שעברה. 

על פי הנתונים שפורסמו, לעומת 304 בני אדם שנהרגו בשנת 2015, מספר ההרוגים השנה עומד על 323 בני אדם ב-279 תאונות קטלניות (לעומת 274 בשנה שעברה).

מניתוח הדו"ח עולה כי בקרב האוכלוסיה היהודית נרשמה עלייה של 4% במספר ההרוגים השנה,  ובקרב האוכלוסייה הערבית נרשם זינוק של 15%. גם לפי סוג דרך נרשמה הרעה, עם 118 הרוגים בתחום העירוני (עליה של 3%) ו-205 הרוגים בתחום הבין עירוני (עליה של 8%). 

חשוב לציין כי נתוני 2016, בניגוד לאלה של 2015, אינם סופיים, כיוון שהשנה עדיין לא נגמרה. רק השבוע נוספו למניין הכואב שלושה הרוגי תאונות שנפטרו במהלך 30 הימים לאחר התאונה בה היו מעורבים.

כזכור, בשבוע שעבר התפרסם דו"ח מבקר המדינה, המצביע על כשלים של כל הגופים האמורים להילחם במכת תאונות הדרכים והקטל בכבישים. על פי הדו"ח, משטרת ישראל, משרד החינוך והתחבורה, וכן הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים הם הגופים האחראיים על בלימת הקטל בכבישים, והם מוגדרים, על פי הדו"ח, כגופים שלא הצליחו להילחם כראוי במכת תאונות הדרכים.

תגיות:תאונת דרכיםהרוגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה