חדשות בעולם

טראמפ תוקף את החלטת ה-FBI: "על האמריקנים לעשות צדק בקלפי"

לאחר שג'יימס קומי הודיע כי קלינטון לא תועמד לדין בעקבות פרשת המיילים, תקפו טראמפ ואנשיו את ה-FBI ואת קלינטון: "על העם האמריקני לעשות צדק בקלפי", אמרו

דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

עצרות הבחירות שנערכו הלילה (שני) בארה"ב התקיימו שעות ספורות בלבד לאחר הודעתו של ג'יימס קומי, ראש ה- FBIכי קלינטון לא תועמד לדין בפרשת המיילים.

המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ ואנשיו התייחסו להודעה זו, ותקפו את ה-FBI  בחריפות. בנאומו בעצרות הבחירות, תהה טראמפ כיצד ניתן לסקור ה 650 אלף מיילים, מספר ההודעות שדווח כי נמצאו , בזמן כל כך קצר. "הילרי קלינטון אשמה. היא יודעת זאת. ה-FBI יודע זאת. העם יודע זאת", אמר בעצרת בפרברי דטרויט שבמישיגן. "עכשיו זה בידי העם האמריקני לעשות צדק בקלפי".

מייק פנס, סגנו של טראמפ, הביע גם הוא חוסר שביעות רצון מהחלטת ה-FBI. בעצרות בהם השתתף, אמר כי "טיפול רשלני במידע מסווג זהו פשע", וכן: "זה נגמר פה, זה נגמר עכשיו. בעוד יומיים העם האמריקני יכול לסגור אחת ולתמיד את הפרק של הקלינטונים בספר ההיסטוריה".

הילרי קלינטון, מצידה, לא התייחסה כלל להודעתו של ה-FBI, והמשיכה להשתתף בעצרות הבחירות של המפלגה הדמוקרטית. תוך שהיא פונה אל האמריקנים מכל קצוות הקשת הפוליטית, בחרה קלינטון להתמקד במסרים של פיוס ושלום. "ארה"ב עומדת בפני רגע של חשבון נפש ביום הבחירות, והאמריקנים חייבים לבחור בין פילוג ואחדות. אני מלאת תקווה ואופטימית לגבי העתיד, אנחנו חייבים לרפא את המדינה הזאת", אמרה. 

ברשת CNN האמריקנית דווח בשם גורם בכיר ברשויות החוק האמריקניות, כי ההודעה המפתיעה על סגירת החקירה היא שיאה של סקירה מואצת של אלפי ההודעות שהתגלו לאחרונה במחשבו של אנתוני ווינר, חבר הקונגרס לשעבר. "עברנו עליהן הכי מהר שהיינו יכולים", אמר הגורם והסביר כי המסקנה התגבשה כה מהר מכיוון שרוב המיילים שהתגלו לפני כשבוע וחצי היו ברובם מיילים אישיים והעתקים של הודעות שהחוקרים ראו כבר בעבר.

תגיות:דונאלד טראמפבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה