חדשות בעולם

ראש ממשלת רוסיה בראיון מיוחד: "תמיד הכרנו בזכות העם היהודי על ירושלים"

בראיון מיוחד שקיימה יונית לוי עם ראש ממשלת רוסיה - דימיטרי מדבדב, התייחס ראש הממשלה למספר נושאים בוערים, בפרט על רקע הבחירות בארה"ב. "אני חושב שכל הנושא הזה נופח. זו הפעם העשירית שמתקבלת החלטה כזו, אבל רוסיה תמיד הכירה בזכותו של העם היהודי על ירושלים", אמר כשהתבקש להגיב על החלטת אונסק"ו

ראש ממשלת רוסיה (צילום: shutterstock)ראש ממשלת רוסיה (צילום: shutterstock)
אא

בראיון מיוחד שקיימה יונית לוי עם ראש ממשלת רוסיה - דימיטרי מדבדב, התייחס ראש הממשלה למספר נושאים בוערים, בפרט על רקע הבחירות בארה"ב. כשנשאל על טיב היחסים בין ישראל לרוסיה השיב מדבדב כי בהשוואה לארה"ב, היחסים עם ישראל 'טובים'. "היחסים שלנו עם ארה"ב בשפל היסטורי", אמר והוסיף כי הקרמלין איננו מתערב בכל הנעשה בבחירות לנשיאות. "אני חושב שזה בלתי אפשרי להשפיע על תוצאות הבחירות בארה"ב. לפני כמה ימים אמר הנשיא פוטין, ואמר נכון, שארצות הברית היא לא רפובליקת בננות, שאפשר ללחוץ עליה ולהכתיב מי יהיה נשיאה".

בתוך דבריו התייחס מדבדב למועמדים לנשיאות - הילארי קלינטון ודונאלד טראמפ, ואמר כי בינו לבין גברת קלינטון יש היכרות מהתקופה שבה כיהנה כשרת חוץ והוא כיהן כנשיא. "נפגשתי ושוחחתי איתה, והיא מקצוענית" אמר, ובאשר לטראמפ הוסיף כי למרות שאינו מכיר אותו ומעולם לא שוחח איתו פנים אל פנים, מדובר ב'איש מבריק', לדבריו.

בהמשך דבריו התייחס מדבדב לפרשת הדלפת המיילים של הילארי, והכחיש כל מעורבות מן הצד הרוסי, בפרשה. "אינני יודע מה מניע את האנשים שמפרסמים את החומרים האלה. היום זה יכול להיות פרסום אחד, מחר פרסום אחר. העולם הפך לשקוף כל כך, אף אחד לא יכול להתסתתר. כל אחד שמשתמש באמצעי תקשורת אלקטרוניים צריך להבין את זה".

כשהתבקש מדבדב להגיב על התמיכה של רוסיה בהחלטת אונסק"ו - החלטה אנטי ישראלית מובהקת, אמר: "אני חושב שכל הנושא הזה נופח. זו הפעם העשירית שמתקבלת החלטה כזו, אבל רוסיה תמיד הכירה בזכותו של העם היהודי על ירושלים".

תגיות:רוסיהבחירותיונית לויירושליםארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה