חדשות בעולם

דרמה בארה"ב: טראמפ הורד מהבמה על ידי מאבטחים

דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, הורד מהבמה במהלך עצרת בחירות בעקבות אירוע ביטחוני

דרמה בארה"ב (צילום מסך)דרמה בארה"ב (צילום מסך)
אא

דרמה בארה"ב: הלילה (ראשון), במהלך אירוע בחירות בעיר רינו שבמדינת נבדה, דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, הורד מהבמה על ידי מאבטחיו, בשל מה שהוגדר 'אירוע ביטחוני'.

טראמפ היה בעיצומו של נאום, כאשר עצר לפתע את דבריו והביט לכיוון הקהל. כעבור מספר שניות נראו שלושה סוכנים של השירות החשאי שזינקו לבמה והורידו אותו במהירות ממנה. במקביל, הפילו אנשי הביטחון את אחד מהיושבים בקהל, אזקו אותו והבהילו אותו אל מחוץ לאולם.

טראמפ חזר לבמה כעבור זמן קצר, והמשיך בנאומו כשהוא אומר: "אף אחד לא אמר שזה הולך להיות קל עבורנו. אני רוצה להודות לשירות החשאי. האנשים האלה נהדרים".

הרקע לתקרית עדיין אינו ברור. נוכחים בעצרת הבחירות הדרמטית סיפרו כי הבחינו בקטטה שהתפתחה במקום, וחלקם ציינו כי הבחינו באדם שנשא עמו אקדח. לעומת זאת, גורם במשטרה המקומית מסר לרשת CNN שלא נמצא כל נשק אצל החשוד שנעצר.

לאחר האירוע, פרסם טראמפ את ההצהרה הבאה: "אני רוצה להודות לשירות החשאי ולרשויות החוק ברינו על תגובתם המהירה והמקצועית. אני גם רוצה להודות לאלפי הנוכחים על תמיכתם. שום דבר לא יעצור אותנו. אנחנו נעשה את אמריקה גדולה בשנית".

תגיות:בחירותדונלד טראמפמאבטחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה