חדשות בעולם

ב-FBI יצטרכו לעבור על 650 אלף מיילים בפרשת קלינטון

650,000 תכתובות אימייל נמצאו במחשב נייד השייך לבעלה של הומה אבדין, וה-FBI יעבור על כולם

הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)הילרי קלינטון (צילום: shutterstock)
אא

פרשת המיילים מסרבת לגווע, והחקירה נגד קלינטון חודשה: חוקרי ה-FBI  יעברו על 650,000 מיילים על מנת לבדוק האם הילרי השתמשה בשרת הפרטי של משפחת קלינטון על מנת להעביר דרכו מידע מסווג. 

בימים האחרונים התגלה במחשבו הנייד של אנתוני ווינר, בעלה של הומה אבדין, מי שנחשבת יד ימינה של הילרי קלינטון, לא פחות מ-650,000 תכתובות דואר אלקטרוני.

אמנם רובם המכריע של תכתובות המייל שנמצאו לא קשורים לפרשת המיילים, אך נראה כי אלפים מתוכם קשורים לפרשייה שמעידה על התנהלותה הפלילית, או לפחות הרשלנית, של המועמדת הדמוקרטית לנשיאות המדינה.

חוקרי ה-FBI יאלצו כעת לסרוק את כל 650,000 תכתובות המייל, על מנת למצוא את המיילים שהגיעו מהשרת הפרטי של משפחת קלינטון. בדיקה כזו עשויה לארוך שבועות.

הילרי קלינטון, מצדה, הביעה את פליאתה על העיתוי בו בחר ה-FBI  לחדש את החקירה נגדה, 11 יום בלבד לפני הבחירות לנשיאות. עוד ציינה קלינטון כי היא בטוחה כי בסיום החקירה החדשה יחזרו החוקרים על קביעתם הקודמת, בה טענו שהיא לא עברה כל עבירה פלילית.

סקרים בארה"ב מצביעים על הפער שהצטמצם באופן דרמטי בין שני המועמדים, בעקבות הודעתה של הבולשת הפדרלית. עם זאת, למרות צמצום הפערים בסקרים, נראה כי טראמפ יתקשה לנצח בבחירות. זאת בעקבות שיטת האלקטורים, המעניקה לקלינטון יתרון במדינות חשובות בארצות הברית.

תגיות:הילרי קלינטוןבחירותארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה