חדשות בעולם

נס בארה"ב: האב קפץ מהגשר יחד עם שני ילדיו. הילדים שרדו

שני פעוטות בני שנה ושלוש, נמצאו השבוע למרגלותיו של נהר בצפון ניו ג'רזי – לאחר ששרדו באורח נסי נפילה מגובה 100 רגל (30 מטרים). מחקירה ראשונית עלה כי הפעוטות נפלו לאחר שאביהם – ג'ון ספינקן בן ה-37, ביקש לשים קץ לחייו ולחייהם, ונשא אותם בזרועותיו בעת הנפילה

צילום אילוסטרציה: שאטרסטוקצילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
אא

שני פעוטות בני שנה ושלוש, נמצאו השבוע למרגלותיו של נהר בצפון ניו ג'רזי – לאחר ששרדו באורח נסי נפילה מגובה 100 רגל (30 מטרים). מחקירה ראשונית עלה כי הפעוטות נפלו לאחר שאביהם – ג'ון ספינקן בן ה-37, ביקש לשים קץ לחייו ולחייהם, ונשא אותם בזרועותיו בעת הנפילה.

כוחות ההצלה והביטחון שהגיעו לזירה, מצאו את גופתו של ספינקן צפה על המים, ואילו שני ילדיו ניצלו – ככל הנראה הודות לצמחייה ששטה על מימי הנהר. אפשרות נוספת שנבדקת היא שהילדים 'נזרקו' אל הנהר ראשונים, ורק לאחר מכן קפץ האב אל מותו.

קפטן כריסטופר דפואה, מראשוני השוטרים שהגיעו אל העיר, מספר: "מצאנו את הילדים כשהם בהכרה ועירניים, וזה היה פשוט נס. נדהמתי עוד יותר בבוקר למחרת, כשהבנתי שמצבם הולך ומשתפר", סיפר.

הכל התחיל מוויכוח קטן בין ספינקן לאשתו, ובאיום שהתלקח לכדי מעשה ממשי. "קיבלנו דיווח על כך שהבעל לקח את הילדים הקטנים ברכבו, ואיים לפגוע בהם", סיפרו השוטרים שפצחו בחקירה ואיתרו את רכבו של ספינקן הודות למכשיר ה-GPS.

הילדים נפצעו בפציעות בינוניות – שניהם סבלו מזעזוע מוח, אך האח הקטן יותר (בן השנה) סבל גם מצלע שבורה וריאה פגועה. הם הובהלו לבית החולים, שם ייצבו הרופאים את מצבם, והוציאו אותם מכלל סכנה.

תגיות:הוריםהתאבדותגשרנסילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה